×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1405/03/31 - 10:48
  • بازدید : 23
  • تعداد بازدید : 23
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه هماهنگی کارشناسان دارویی

اولین جلسه کارشناسی دارویی در سال جاری با حضور مسئولان دارویی مراکز و شبکه های بهداشت تابعه در معاونت بهداشت برگزار گردید.

در این جلسه نحوه تخصیص اعتبارات خرید دارو و مکمل‌های دارویی (برنامه بیمه روستا) طی سال 1404 به تفکیک شبکه های بهداشت گزارش گردید. 

 

 در ادامه جلسه با حضور دکتر شاهزاده فاضلی، مشکلات و چالش های موجود در زنجیره تامین و توزیع و تجویز دارو ارزیابی و توضیحات مبسوط از سوی مدیر گسترش شبکه های معاونت ارائه گردید.

 

همچنین  به منظور ارتقاء سطح آگاهی و آمادگی همکاران این حوزه درس آموخته های واحد دارویی در جنگ رمضان،  با حضور رئیس گروه مدیریت خطر بلایا معاونت بهداشت، مطرح و در خصوص مدیریت بحران منطبق با شرایط پاسخ بحث و تبادل نظر شد.

 

 مدیریت دارو در شرایط اضطرار، اجرای مداخلات اصولی درخصوص مصرف و نگهداری داروهای اورژانس در مراکز خدمات جامع سلامت، بازنگری چک لیستهای استاندارد واحد دارویی در سطح محیطی و ستادی و یکسان سازی شیوه محاسبه شاخصهای تجویز منطقی دارو از سامانه سیب از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

  • گروه خبری : معاونت
  • کد خبر : 173415
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست