×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1405/03/31 - 11:18
  • بازدید : 29
  • تعداد بازدید : 25
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری شورای کارشناسان مسئول تغذیه

نشست کارشناسان مسئول تغذیه با حضور مسئولان برنامه در مراکز و شبکه های بهداشت و درمان تحت پوشش برگزار شد.

در این نشست رییس گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشت با بیان اهداف کلان و خرد، اولویت‌ها و برنامه‌های دفتر بهبود تغذیه را تبیین کرد و  به شرح انتظارات در سال جاری پرداخت. 

 

در ادامه چالش‌های اجرایی برنامه حمایتی بهبود تغذیه کودکان و مکمل یاری دانش آموزان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

همچنین  به منظور افزایش مراقبت‌های تغذیه‌ای تغذیه بیماران و گروه های آسیب‌پذیر بر ارائه خدمات و مشاوره تغذیه در بستر آنلاین تاکید شد. 

 

کارشناسان مسئول برنامه نیز گزارشی از وضعیت شاخص‌ها و مداخلات پیش بینی شده در سال جاری ارائه کردند. 

 

 این جلسه در تاریخ 27 خرداد ماه در معاونت بهداشت برگزار شد.

  • گروه خبری : معاونت
  • کد خبر : 173425
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست