×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/04/26 - 06:21
  • بازدید : 101
  • تعداد بازدیدکننده : 98
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گزارشی کوتاه از جلسه مدیران شبکه‌ها وروسای مراکز بهداشت

در این جلسه مسایل جاری شبکه ها و مراکز بهداشت بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

دومین  جلسه   مدیران شبکه ها  و روسای مراکز بهداشت با حضور دکتر سهرابی، معاون بهداشتی، دکتر جانبازی مشاور و معاون اجرایی و جمعی از کارشناسان ستاد معاونت تشکیل شد  .

در این جلسه که در مرکز خدمات جامع سلامت مبارکی برگزار شدبا حضور دکتر محمود خدادوست معاون توسعه و دکتر ایمان وکیل زاده مدیر بودجه دانشگاه به سوالات مربوط به بودجه بندی و هزینه‌های مراکز و شبکه های تابعه پاسخ داده شد.

 در حاشیه جلسه، نهمین کمیته بهداشت ذیل قرار گاه جمعیت تشکیل و گزارشی از وضعیت جلسات برگزار شده  و بیان  انتطارات از مراکز و شبکه های تابعه توسط دکتر اهدایی وند  ارایه شد .

در ادامه  عملکرد مراکز و شبکه های تابعه در هفته ازدواج و وضعیت سنجش نوآموزان توسط ولی نژاد رییس گروه سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس  بیان شد.

دکتر کوهستانی مشاور ارتباطات خطر و مشارکت اجتماعی سازمان جهانی بهداشت در ایران نیز به شرح  فرآیندها، اجزا  و نظام‌های ارتباطات خطر و مشارکت اجتماعی و پاسخ به بحران‌های سلامت پرداخت و به سوالات حاضرین پاسخ گفت.

 بهبود روابط با کارکنان، آموزش سامانه سیب در سطح مدیریتی و توجه به حفظ زنجیره سرد واکسن در چرخه  انتقال و نگهداری و ایجاد تمهیدات برای تزریق دوز یادآور واکسن کووید  از  موارد تاکید شده در این جلسه بود.

این جلسه که در تاریخ 21 تیر ماه  تشکیل شد و مسایل جاری  شبکه ها و مراکز بهداشت بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 
 

  

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 118792
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست