×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/08/25 - 12:01
  • بازدید : 77
  • تعداد بازدیدکننده : 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت هفته ملی دیابت در مرکز بهداشت شرق

رییس مرکز بهداشت شرق تهران همزمان با روز جهانی و هفته ملی دیابت ضمن بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت صلواتی از تلاشهای همکاران این مرکز در راستای پیشگیری و کنترل دیابت تقدیر کرد.

 

رییس مرکز بهداشت شرق تهران همزمان با روز جهانی و هفته ملی دیابت ضمن بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت صلواتی از تلاشهای همکاران این مرکز در راستای پیشگیری و کنترل دیابت تقدیر  کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شرق تهران، براساس این گزارش مرکز خدمات جامع سلامت صلواتی فعالانه در راستای پیشگیری، بیماریابی و کنترل بیماران دیابتی در منطقه شرق تهران تلاش می کند.

 رییس مرکز بهداشت شرق در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش و زحمات همکاران این مرکز هفته دیابت را گرامی داشت و از نزدیک نحوه ارایه خدمات به مراجعان و بیماران دیابتی در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.

 دکتر فریدونفر از نزدیک اجرای طرح واکسیناسیون در این مرکز را مورد بررسی قرار داد که همانند سایر مراکز خدمات جامع سلامت در منطقه شرق تهران با سبدی حاوی انواع واکسن کرونا به متقاضیان و مراجعان خدمات ارایه می دهند.

 بنا به این گزارش با توجه به برگزاری هفته دیابت از  ۲۲  تا ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰، بر نامه های مختلفی نظیر غربالگری  و آموزش همگانی در این مرکز اجرا می شد و ضمن انجام تست قند خون مراجعان ، آموزش های لازم توسط کارشناسان مرکز به منظور پیشگیری و کنترل بیماری  دیابت ارایه می شد.

 
 

 

 

  • گروه خبری : عناوین مهم خبری شبکه ها و مراکز
  • گروه خبری : 110125
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست