×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/02/28 - 09:10
  • بازدید : 47
  • تعداد بازدیدکننده : 45
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
دومین مرکز واکسیناسیون خودرویی در شرق تهران افتتاح شد

کارجمعی؛ نقطه وصل پیروزمندی در عرصه های اجتماعی

در کمتر از دو هفته، دومین مرکز واکسیناسیون خودرویی در شرق تهران افتتاح شد.

 

در کمتر از دو هفته، دومین مرکز واکسیناسیون خودرویی در شرق تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، امروز ۲۸ اردیبهشت ماه دومین مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در منطقه شرق تهران افتتاح شد.

دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت اظهار امیدواری کرد که اقدامات صورت‌گرفته با عمق بیشتری و در جهت ارایه خدمت به مردم استمرار یابد.

وی گفت: واکسیناسیون خودرویی که امروز  شاهد اجرای آن هستیم ماحصل کار بین بخشی و جمعی است.

 فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با تاکید بر این که ایجاد کارجمعی نقطه وصل پیروزمندی در عرصه های اجتماعی است ادامه داد: در طرح شهیدسلیمانی فعالیت های بین بخشی و همکاری در بخش های مختلف به خوبی تمرین و اجرا شد

دکتر زالی شاکله ی اصلی طرح شهیدسلیمانی را طرحی اجتماعی توصیف کرد و‌افزود: این طرح مترقی که گام پنجم آن  توجه به مولفه ی پراهمیت واکسیناسیون جمعی بر علیه کووید ۱۹ است، در سایه همگرایی اجرا می شود

 وی با اشاره به این که راهبرد اصلی راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون خودرویی، کاهش ازدحام است عنوان کرد: افزایش سرعت واکسیناسیون و رضایت عمومی از جمله اهداف این طرح است.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: تنها در بازه زمانی ۷۰ دقیقه ای، پانصد نفر از شهروندان تهرانی در فرآیند واکسیناسیون خودرویی با رعایت استانداردهای لازم واکسینه شده اند.

دکتر زالی تسهیل فرآیندها برای تسریع روند واکسیناسیون را  خواستار شد و گفت: در اجرای طرح واکسیناسیون بر علیه کووید ۱۹ در حال گذر از  تمرکز ارایه خدمات از مراکز بهداشت به مراکز تجمیعی واکسیناسیون هستیم.

 وی با تاکید بر اهمیت تسریع روند واکسیناسیون از همکاری بخش های مختلف در راستای ارتقا سلامت شهروندان قدر دانی کرد و‌افزود: دیدگاه سلامت محور مسوولان کشور، ما را به اهداف متعالی سلامت عمومی نزدیکتر خواهد کرد

 فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران از تسریع روند واکسیناسیون علیه کووید ۱۹!در روزهای آتی خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این فرآیند با همت مضاعف و کار تیمی تسهیل یابد.

 دکتر فریدونفر رییس مرکز بهداشت شرق تهران نیز در این مراسم با اشاره با این که راه اندازی این مرکز  در این حجم خدمات واکسیناسیون تحت پوشش مرکز بهداشت شرق تهران دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی رکوردی درخشان محسوب می شودافزود: با هدف ارایه خدمات بهتر به مردم و‌کاهش زنجیره بیماری کرونا و تسهیل شرایط واکسیناسیون این مرکز راه اندازی شده است.

 وی مهم‌ترین هدف از راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون خودرویی را، واکسیناسیون مردم در محیطی امن و طیب خاطر بیشتر ذکر کرد.

 رییس مرکز بهداشت شرق تهران یکی از مهم‌ترین مزیت های واکسیناسیون خودرویی را کاهش ازدحام عمومی و  مراجعه کمتر مردم به مراکز جامع خدمات سلامت دانست و گفت: در دومین مرحله از اجرای این طرح افراد بالای ۷۵ سال به بالا واکسینه خواهند شد

 وی با تاکید بر این که مردم شرایط ‌نحوه واکسیناسیون را از مراجع رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دنبال کنند ادامه داد: فرآیند واکسیناسیون در خودرو توسط مرکز بهداشت شرق تهران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، شهرداری منطقه ۱۴ ، سپاه محمد رسول الله و‌ اداره ورزش و‌جوانان اجرا می شود.

 در ادامه این مراسم سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ نیز با اشاره افتخارآفرینی مدافعان سلامت در نبرد سخت مبارزه با کرونا اظهار کرد: کادر سلامت کشور افتخار  ارایه خدمات خالصانه و فداکارانه را که در این راه شهدایی نیز تقدیم کرد، برای همیشه در کارنامه درخشان خود ثبت کرد.

  وی گفت: ملت شریف ایران همواره این روزهای سخت را از یاد نخواهند  برد و‌همواره قدردان زحمات کادردرمان هستند.

  سردار حسن زاده کاهش آمار فوتی ها، میزان بستری و مبتلایان به کرونا را دستاورد تلاش های مدافعان سلامت در عرصه بهداشت، درمان و اجرای طرح شهیدسلیمانی ذکر کرد و گفت: مرکز تجمیعی واکسیناسیون خودرویی که امروز شاهد راه اندازی آن هستیم، چهارمین مرکز تجمیعی خودرویی است که در تهران ایجاد شده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، ۲۸اردیبهشت ماه طرح تجمیعی واکسیناسیون در خودرو‌ با حضور دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، دکتر حق شناس عضو شورای شهر، دکتر ایادبهادری منفرد معاون اموربهداشتی دانشگاه، دکتر فریدونفر رییس مرکز بهداشت شرق تهران و جمعی از مسئولان برگزار شد.

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 104621
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست