×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/11/13 - 08:48
  • بازدید : 59
  • تعداد بازدیدکننده : 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت رییس دانشگاه در پی ارتحال مرجع عالیقدر

رییس دانشگاه در پیامی درگذشت عالم ربانی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه در پیامی درگذشت عالم ربانی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

 در این پیام آمده است: "انالله و انا الیه راجعون"

رحلت جانسوز فقیه عالیقدر و شیخ المراجع حضرت آیت‌الله العظمی شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی، باعث تاثر و تالم اینجانب، دانشگاهیان و ملت ایران شد.این ضایعه جانگداز را به محضر مقام معظم رهبری، بیت مکرم ایشان و عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

این مرجع فرزانه با برخورداری از فضایل اخلاقی؛ الگوی حسن خلق ، فروتنی، اخلاص ، سعه صدر و امر به معروف و نهی از منکر بود. مجالس درس ایشان الهام بخش و بیدار کننده بود و عمر شریف خود را در راه اعتلای اسلام، ترویج معارف الهی و اهل بیت(ع) و پیشبرد اهداف نظام اسلامی سپری کرد.

این مجاهد فرزانه که در دوران قبل از انقلاب مبارزی خستگی ناپذیر در جدال با طاغوت  بود، تا آخرین روزهای عمر خویش نیز اخبار و مسائل دنیا و جهان اسلام را با دقت دنبال کرده  و از قدرت تحلیل بالا در زمینه رویدادهای منطقه‌ ای، جهانی و دنیای اسلام برخوردار بود و مصداق واقعی «عالم به زمان» به شمار می رفت.

ایشان که عضو مجلس خبرگان و  شورای نگهبان  بود منشا خدمات ارزنده‌ ای به نظام مقدس و مردم عزیز بود و در پاسداری از حریم اسلام و قرآن، لحظه‌ ای تردید به خود راه نداد.

ارتحال این عالم عظیم الشأن را محضر مقام معظم رهبری، بازماندگان آن مرحوم، ملت ایران و همچنین جناب آقای دکتر مرتضی صافی عضو هیئت علمی دانشگاه تسلیت عرض می نمایم و برای بازماندگان صبرجمیل از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 113271
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست