×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/07/04 - 09:47
  • بازدید : 74
  • تعداد بازدیدکننده : 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون امور بهداشتی به مناسبت روز بهداشت محیط

بیماریهای واگیردار نوپدید و بازپدید از جمله چالش های مهم بهداشت عمومی هستند که رعایت اصول مراقبت های اولیه بهداشتی می تواند مانع از افزایش بیماری و مرگ ومیر در جوامع شود.

 

بیماریهای واگیردار نوپدید و بازپدید از جمله چالش های مهم بهداشت عمومی هستند که رعایت اصول مراقبت های اولیه بهداشتی می تواند مانع از افزایش بیماری و مرگ ومیر در جوامع شود.

سرپرست معاون امور بهداشتی دانشگاه، با بیان این مطلب اذعان کرد: در همین راستا متخصصین بهداشت محیط کلید اصلی اجرای اقدامات پیشگیرانه در مقابله با شیوع و همه گیری بیماریها، به خصوص بیماریهای واگیردار در سطح جهان هستند و از ابتدای شیوع بیماری های مانند کووید-19 نقشی اساسی و جدی در کنترل و مهار بیماری ایفا نموده و با کمک مؤثر خود ضمن تسریع در کنترل بیماری ها، سبب کاهش اثرات سوء ناشی از شیوع بیماری و تسکین آلام مردم گردیدند.

متخصصین بهداشت محیط با انجام اقداماتی از قبیل تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی در بازگشایی اماکن عمومی  و مراکز تجاری، نظارت بر برگزاری آزمون های کنکور سراسری  و امتحانات نهایی، نظارت بر مراسم های شب های احیا و عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع)، نظارت بر تدفین بهداشتی اجساد و آموزش رعایت بهداشت فردی و محیطی به عموم مردم بستر مناسبی را برای رونق چرخه اقتصاد، آموزش و حفظ معنویت در کشور میسر کردند و ازسوی دیگر سبب کاهش فشار مضاعف بر کادر درمان و بیمارستان های کشور شدند.

ﺩﺭ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺍﯾﻨﺠﺎﻧﺐ 26 ﺳﭙﺘﺎﻣﺒﺮ ﻣﺼﺎﺩﻑ ﺑﺎ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﻣﻬﺮﻣﺎﻩ ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺑﻬﺪﺍﺷﺖ محیط را به همه کارکنان بهداشت محیط دانشگاه تبریک عرض نموده و برای ایشان ضمن آرزوی سلامتی، توفیق روزافزون از خداوند متعال خواستارم.

 
 
 

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 108443
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست