×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/04/18 - 10:56
  • بازدید : 344
  • تعداد بازدیدکننده : 340
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نظارت بازرسان سلامت محیط در همایش بزرگ عید غدیر

رئیس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت از نظارت بر حدود 600 موکب و ایستگاه های صلواتی در همایش عید غدیر خبر داد

مهندس مجید تاجیک با اعلام این خبر گفت به منظور حفظ سلامت شرکت کنندگان در مراسم عید غدیر و پیشگیری و کنترل بیماری های منتقله از آب و غذا قبل از برگزاری مراسم با همکاری واحدهای تابعه معاونت بهداشت،  جهت نظارت های بهداشتی هماهنگ شد و آموزش همیاران سلامت  جهت رعایت اصول بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود در همایش 10 کیلومتری عید غدیر که در روز جمعه 16 تیرماه در محدوده  میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی در تهران برگزار شد بازرسان بهداشت محیط دانشگاه با تشکیل سه اکیپ بازرسی  در محدوده تعیین شده حضور یافتند و بر رعایت اصول بهداشتی در این مراسم  و توجه به  پروتکل‌های بهداشتی نظارت کردند.

رئیس گروه  سلامت محیط معاونت بهداشت  یاداوری کرد کارشناسان بهداشت محیط  582 موکب و ایستگاه های صلواتی را بازدید کردند و در طول مراسم  که از ساعت 17 لغایت 22  به طول انجامید  به طور مداوم با استفاده از تجهیزات سنجش پرتابل بر توزیع نذورات و سلامت مواد غذایی و آشامیدنی  نظارت کردند.

مهندس مجید تاجیک خاطر نشان کرد  این نظارت ها مختص تهران نبوده و در شهرستان های تابعه نیز به منظور حفظ سلامت شهروندان و شرکت کنندگان مراسم عید غدیر،  بر نحوه  تهیه و توزیع مواد غذایی و آب آشامیدنی، رعایت زنجیره سرد و بهداشت فردی در مسیر همایش و در موکب های عرضه کننده مواد غذایی نظارت شد.

  • گروه خبری : معاونت
  • گروه خبری : 128885
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست