×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/12/28 - 11:51
  • بازدید : 122
  • تعداد بازدیدکننده : 116
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مشارکت معاونت بهداشتی در پیمایش ملی ارزیابی تداوم خدمات سلامت

مرحله اول پیمایش ملی ارزیابی تداوم خدمات سلامت ضروری در مراکز خدمات جامع سلامت در طی پاندمی کووید 19 انجام شد.

 

مرحله اول پیمایش ملی ارزیابی تداوم خدمات سلامت ضروری در مراکز خدمات جامع سلامت در طی پاندمی کووید 19 با همکاری مراکز بهداشت و شبکه های تابعه معاونت بهداشتی انجام شد. 

 تمجیدی،مدیر گروه آمار، برنامه ریزی و تحلیل عملکرد درباره انجام این پیمایش گفت: به منظور ارزیابی وضعیت موجود، انتظارات، دیدگا‌ه‌ها و نیازهای جامعه، در شرایط اپیدمی کووید 19و نیز استفاده از نتایج مطالعه، جهت برنامه ریزی برای دوران پسا کرونا پیمایش ملی طراحی شد. 

وی افزود در  این پیمایش که از طرف وزارت بهداشت و درمان  با همکاری مرکز تحقیقات سلامت در دانشگاه‌های کشور طراحی و اجرا گردید گردید،600 مرکز خدمات جامع سلامت اعم از روستایی و شهری در سطح کشور شرکت کردند. 

به گفته وی 22 واحد پرسشگری از حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی نیز  به انتخاب  وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در این پیمایش حضور داشتند. 

تمجیدی خاطر نشان کرد پرسش‌نامه پیمایش شامل  چهارده  بخش  و دارای سوالاتی درباره اطلاعات کلی  مرکز خدمات جامع سلامت، مشخصات نیروی انسانی، مدیریت مالی، ارائه و بهره‌مندی از خدمات، پیشگیری و کنترل عفونت کووید، مدیریت بیماران مبتلا و مشکوک به کووید- 19، موجود بودن اقلام درمانی مشخص و انتخابی،  آمادگی برای واکسن، موجود بودن اقلام تشخیصی، داده های روتین در خصوص شاخص‌های کلیدی عملکرد و مواردی از این قبیل بود که  اطلاعات آن تکمیل و ارسال شد. 

مرحله دوم این طرح در اردیبهشت ماه 1401 انجام می شود.

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 114816
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست