×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/09/05 - 12:16
  • بازدید : 195
  • تعداد بازدیدکننده : 191
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شورای کارشناسی تغذیه برگزار شد

سومین شورای کارشناسان مسئول تغذیه در سال جاری، یکم آذر ماه با حضور کارشناسان مسئول تغذیه مراکز و شبکه های بهداشتی درمانی تحت پوشش در معاونت بهداشت برگزار شد.

ابتدا فزونی رئیس گروه تغذیه و امور دارویی معاونت بهداشت حد انتظار خدمات و مراقبت های کارشناسان تغذیه را بیان  کرد و بر ارتقای کیفیت خدمات تاکید نمود.

در ادامه اسماعیلی دورانی کارشناس تغذیه معاونت بهداشت با آموزش کامل شیوه نامه برنامه حمایت تغذیه ای کودکان 6 تا 59 ماهه را  توضیح داد و  به سوالات و ابهامات کارشناسان مسئول تغذیه پاسخ داد .

این برنامه با همکاری دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی،  دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اجرا می‌شود.

همچنین گزارشی از آخرین وضعیت  سهمیه های اختصاص یافته به مادران بادرار در برنامه حمایتی مادران باردار و شیرده که  با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ارایه و تاکید شد کلیه مادران باردار واجد شرایط با معرفی به ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) می توانند سبد غذایی تعیین شده را دریافت نمایند.

در پایان  کارشناس مسئول تغذیه فیروزکوه  گزارش مانور کشوری بحران که در تاریخ 24 آبان ماه برگزار شد ارایه کرد و درس آموخته های حاصل از آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 مکمل یاری دانش آموزان با آهن و ویتامین "د" در سال تحصیلی 1403-1402 ، تحلیل شاخص های HIM و پایش مجازی شاخص های بهبود تغذیه از دیگر موارد  مطرح شده در این جلسه بود.

 

  • گروه خبری : معاونت
  • گروه خبری : 135438
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست