×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/01/08 - 11:44
  • بازدید : 55
  • تعداد بازدیدکننده : 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر زالی از مراکز تحت پوشش مرکز بهداشت شرق تهران بازدید کرد

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهرتهران از مراکز تحت پوشش مرکز بهداشت شرق تهران بازدید کرد.

 

 فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهرتهران از مراکز تحت پوشش مرکز بهداشت شرق تهران بازدید کرد.

دکتر علیرضا زالی در هشتمین روز از بهار ۱۴۰۰ از ستاد مرکز بهداشت و درمان شرق تهران، مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید جعفری و مرکز خدمات جامع سلامت شهری لیله القدر بازدید کرد.

 

بر اساس این گزارش فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهرتهران طی این بازدیدها که با هدف بررسی نحوه خدمت رسانی و همچنین تبریک نوروز باستانی و آغاز بهار انجام شد، از بخش های مختلف این مراکز بازدید کرد.

 

در این بازدید نوروزی دکتر ایاد بهادری منفرد معاون امور بهداشتی دانشگاه، دکتر جانبازی معاون اجرائی معاونت بهداشت، دکتر فریدونفر رییس مرکز بهداشت شرق تهران  و جمعی از مسوولان، رییس دانشگاه را همراهی کردند.

 

دکتر زالی در ادامه از نزدیک نحوه ارایه خدمات به مراجعان در این مراکز را مورد بررسی قرار داد و ضمن تبریک سال جدید از زحمات پرسنل و مدافعان سلامت قدردانی کرد.

 

رییس دانشگاه علاوه بر بررسی مسایل و فعالیت های پرسنل در مبارزه با کرونا و ارایه سایر خدمات، مسایل و مشکلات کاری و خدماتی همکاران را بررسی و توصیه ها و پیشنهادات لازم را با هدف ارایه هرچه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی ارایه داد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید جعفری یکی از مراکز تابعه مرکز بهداشت شرق و مرکز خدمات جامع سلامت شهری لیله القدر نیز یکی از شش مرکز منتخب مقابله با کرونا شرق تهران است که خدمات بهداشتی و درمانی به مردم ارایه می دهد

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 103205
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست