×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/01/03 - 18:48
  • بازدید : 57
  • تعداد بازدیدکننده : 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

خانه بهداشت توچال افتتاح شد

ظهر امروز چهارشنبه سوم فروردین ماه خانه بهداشت توچال در پاکدشت افتتاح شد.

 

 دکتر علیرضا زالی  در مراسم افتتاح خانه بهداشت در روستای توچال شهرستان پاکدشت که با همراهی دکتر سهرابی معاون بهداشتی دانشگاه  و حضور جمعی از مسئولان و  برکزار شد، تقارن عید نوروز با ماه شعبان را تبریک گفت و اظهار کرد: افتتاح خانه بهداشت توچال نمونه کار بین بخشی موفق است.

 وی با اشاره به این که نخبگی و علم پروری از اصلی ترین ویژگی های این منطقه است، افزود: فرهنگ متعالی کار بین بخشی خصوصا در حوزه بهداشت و درمان، نتیجه دانش و مسئولیت پذیری اجتماعی اهالی روستای توچال است.

 رییس دانشگاه با اشاره به این که در بافت مردم شناسی تهران، بخش هایی که در جمعیت عشایری تعریف می‌شوند، با افتخار تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی قرار دارند، اظهار کرد: مجموعا پنج هزار جمعیت عشایری استان تهران، در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی قرار دارد.

 وی جایگاه ممتاز روستای توچال را مورد توجه قرار داد و از طراحی مدل های منحصر بفرد ارایه خدمات بهداشتی و درمانی، فراتر از خدمات خانه های بهداشت در این روستا خبر داد.

 دکتر زالی گفت: خانه بهداشت توچال با کمک های مردمی، حمایت های خیرین و نگاه سلامت محور مسئولان به سرانجام رسید.

 دکتر اردستانی فرماندارشهرستان پاکدشت نیز در این مراسم با اشاره به این که روستای توچال یکی از روستاهای شهیدپرور و بااصالت کشور عزیزمان است اظهار کرد: تقدیم ۹ شهید دفاع مقدس تنها گوشه ای از ایثار و فداکاری مردم این روستا است. 

 



 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 114887
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست