×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1403/07/17 - 07:46
  • بازدید : 153
  • تعداد بازدید : 125
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیررییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اقدامات معاونت بهداشت در راستای بهره وری و انضباط مالی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن قدردانی از اقدامات معاونت بهداشت در راستای بهره وری و انضباط مالی، گفت: انضباط مالی در حوزه بهداشت که امکان نوسانات هزینه‌ای به دلیل تعدد برنامه‌ها و مراکز و وسعت منطقه تحت پوشش وجود دارد، بسیار حائز اهمیت است

بنا بر اعلام  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی با تاکید بر اهمیت بهره وری در دانشگاه، دستاوردهای معاونت بهداشت را در راستای مدیریت هزینه‌ها و صرفه‌جویی‌های بودجه‌ای، مصداق عینی اتکا به ظرفیت بهره‌وری در دانشگاه برشمرد.

دکتر زالی افزود: این اقدامات علاوه بر این که شفاف‌سازی، انضباط مالی و کاهش آسیب پذیری را در زمینه فساد اقتصادی فراهم می‌کند، باعث منظم‌تر شدن گردش مالی و بوروکراسی‌زدایی  در عرصه مالی می‌شود. همچنین بودجه‌ها بهینه‌تر و در تطابق با برنامه‌های معاونت بهداشت هزینه خواهند شد.

وی هر اقدامی را که باعث پیشبرد فرایند بهره وری در دانشگاه شود اقدامی پسندیده و مورد حمایت مسئولان دانشگاه عنوان کرد.

دکتر زالی در خاتمه سخنان خود ضمن تلاش از زحمات حوزه بهداشت در راستای بهره وری و انضباط مالی پیشنهاد کرد که  اقدامات صورت گرفته به عنوان یک تجربه موفق در جشنواره انضباط مالی دانشگاه ارایه شود.

براساس این گزارش دکتر محمدرضا سهرابی معاون بهداشت دانشگاه در این نشست ضمن ارایه گزارشی به تشریح اقدامات موثر این حوزه در راستای بهره وری و انضباط مالی و صرفه جویی‌های بودجه‌ای پرداخت.

در خاتمه این نشست دکتر زالی با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر سهرابی معاون بهداشت دانشگاه،دکتر سالاریان زاده، معاون اجرایی، فرزانه متین راد، رییس امور اداری و مصطفی شهاب تالی، کارپرداز این معاونت تقدیر کرد.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید

 

  • گروه خبری : معاونت
  • کد خبر : 147133
کلید واژه

تصویر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست