×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/12/12 - 20:23
  • بازدید : 68
  • تعداد بازدیدکننده : 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجلیل از بهورزان و مراقبین سلامت

با حضور رییس دانشگاه از بهورز و مراقبین سلامت نمونه تقدیر شد.

در مراسمی که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور دکتر عین اللهی،وزیر بهداشت و جمعی از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، معاونان بهداشت و مدیران شبکه بهداشتی برگزار شد از خدمات بهورزان و مراقبین سلامت تقدیر گردید.

دکتر سهرابی،معاون بهداشتی با همراهی دکتر جانبازی مشاور ومعاون اجرایی، دکتر فاضلی مدیرگروه گسترش، گروه نیروی انسانی معاونت بهداشتی، بهورز و تعدادی از مراقبین سلامت در دفتر رییس دانشگاه حضور یافتند و در این جلسه شرکت کردند.

دکتر عین اللهی در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت‌های نظام شبکه عامل موفقیت بهورزان را مردمی بودن آن‌ها دانست و تاکید کرد بهورزان دستاوردهای بی نظیری در جهت سلامت مردم داشته اند. وی تاکید کرد مراکز آموزش بهورزی با توجه به اهداف عملیاتی شان آموزش های هدفمندی به بهورزان ارائه می دهند.وزیر بهداشت یادآور شد به روز بودن یکی از نیازهای این مراکز است که در جریان اپیدمی کرونا این به روز بودن کارآیی خود را نشان داد.

 پیش از سخنان وزیر بهداشت دکتر حیدری معاون بهداشت و دکتر رضایی رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت متبوع گزارشی از وضعیت شبکه و خانه‌های بهداشت ارایه کردند.

 دکتر زالی رییس دانشگاه نیز ضمن تقدیر  به نقش  موثر و جایگاه بهورزان‌ و مراقبین سلامت  در ارتقای سطح سلامت جامعه اشاره  کرد وگفت بهورزان‌ و مراقبین سلامت در خط مقدم مقابله و پیشگیری از ابتلاء مردم به ویروس منحوس کرونا رسالتی سنگین، خطیر و مهم ایفا کردند. دکتر زالی بر توسعه آموزش و غربالگری دیابت ،فشارخون و مراقبتهای سالمندی در جمعیت روستایی تاکید کرد .

معاون امور بهداشتی دانشگاه  نیزسلامت جامعه روستایی را مرهون تلاش‌های صادقانه وایثارگرانه بهورزانی دانست که با ارائه خدمات مراقبت‌های بهداشتی در دور افتاده‌ترین نقاط، توسعه سلامت را به عنوان یکی از شاخص‌های مهم اجتماعی رقم می‌زنند. وی  سلامت جامعه شهری را نیز در گرو زحمات مراقبین سلامت  عنوان و از آن‌ها تقدیر کرد.

در این مراسم  از خدمات بهورز و مراقبین سلامت نمونه تقدیر شد.

 
 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 114255
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست