×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/12/06 - 12:13
  • بازدید : 185
  • تعداد بازدیدکننده : 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری هفتمین نشست مدیران شبکه ها و روسای مراکز بهداشت

هفتمین نشست مدیران شبکه ها و روسای مراکز بهداشت تحت پوشش معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص پایش و ارزیابی طرح شهید سلیمانی، با حضور دکتر بهادری

هفتمین نشست مدیران شبکه ها و روسای مراکز بهداشت تحت پوشش معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص پایش و ارزیابی طرح شهید سلیمانی، با حضور دکتر بهادری منفرد معاون امور بهداشتی دانشگاه، معاونین فنی و اجرایی معاونت بهداشت، مدیران شبکه‌ها و روسای مراکز بهداشت و همچنین مدیران و سرگروه‌های ستادی تیم‌های پایش و ارزیابی شبکه‌ها/ مراکز در معاونت بهداشتی، روز سه شنبه 5 اسفند ماه سال جاری با محوریت طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید- 19 به شیوه محله و خانواده محور در سالن جلسات معاونت بهداشت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه دکتر بهادری منفرد ضمن تشکر از زحمات همکاران مراکز و شبکه‌ها و معاونت امور بهداشتی، در خصوص تشدید طرح حاج قاسم سلیمانی و نظارت بر انجام صحیح آن، نظارت بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در حوزه تحت پوشش، پیگیری طرحهای عمرانی، جذی بیشتر سفیر سلامت،نظارت بر بازگشایی مدارس و ... توضیحاتی بیان کرد.

سپس دکتر محمدی نیا برتحویل واکسن کووید 19 و نظارت بر انجام واکسیناسیون جهت گروه‌های هدف در بیمارستان‌های تابعه و نیز مراکز منتخب کرونا تاکید کرد.  

در ادامه مهندس مقیمی گزارشی از شاخص های اجرای طرح مدیریت خانواده و محله محور کرونا بر اساس داده های ثبت شده در پورتال مدیریت گسترش شبکه تا تاریخ 4/12/99 در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را ارائه کرد.

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 102287
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست