×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/09/16 - 14:02
  • بازدید : 65
  • تعداد بازدیدکننده : 63
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری نشست مشترک سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت شرق تهران

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شرق تهران، به منظور اجرایی شدن بهتر فرایندهای پیش بینی شده در برنامه عملیاتی مرکز ، نشست هماهنگی با حضور سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت در مرکز بهداشت شرق تهران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شرق تهران، به منظور اجرایی شدن بهتر فرایندهای  پیش بینی شده در برنامه عملیاتی مرکز ، نشست هماهنگی با حضور سرپرستان مراکز  خدمات جامع سلامت  در مرکز بهداشت شرق تهران برگزار شد.

 دکترامیرعلی فریدونفر، رئیس مرکز بهداشت شرق تهران ،دو شنبه 15 آذرماه 1400 نشست هماهنگی با حضور سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت  در مرکز بهداشت شرق تهران  برگزار شد، برلزوم وحدت رویه تمامی کارکنان  در جهت ارتقای کیفی برنامه های اجرایی  با توجه به صرفه جویی و کاهش هزینه ها، و اجرایی کردن کسب درآمد با استفاده از سرما یه های موجود در هر مرکز، تا پایان سال در مرکز بهداشت شرق تهران تأکید کرد.

دکتر فریدونفر در این نشست 2 ساعته که در معیت معاون بهداشتی مرکز دکتر آرش عباسی،  نازنین اکبری کارشناس مسئول گسترش، مهندس رضا وفائی فرد  راست مرکز برپا شد.  با اشاره به اصلاح پوشش واکسن مراکز ، و ثبت اطلاعات در سامانه سیب و طبق شرایط موجود، زمینه را  جهت ارتقای کیفی شاخص های بهداشتی در تمامی فرآیندها بویژه ،اولویتهای اصلی دانشگاه فراهم  دانست.

به گفته دکتر فریدونفر: با توجه به اینکه سرپرستان مراکر خدمات جامع سلامت در مراکز ،بعنوان رییس تیم سلامت منطقه محسوب  می شوند، لازمه سرپرستی تیم سلامت، اشراف کامل بر منطقه تحت پوشش، شناخت مشکلات و اولویت بندی آنها و نظارت بر اجرای مداخلات طراحی شده برمبنای دستورالعمل ها را تأکید نمود.

وی افزود، لذا شایسته است عملکرد مبتنی بر حفظ وضعیت و افزایش شاخص های بهداشتی درمانی مد نظر مسئولین مراکز قرار گیرد. و البته در ادامه این نشست مسئولین مراکز هم به بیان مشکلات و چالش های موجود در مراکز پرداختند .

در پایان این نشست پس از بحث و تبادل نظر برخی از مصوبات عبارتند از :

1- مقررگردید روسای مراکز، جلساتی را با همکاران خود در مراکز تحت پوشش  در راستای اصلاح پوشش واکسن در منطقه تحت استحفاظی خود داشته باشند داشته باشند .

2- تاکید بر دقت در ثبت دقیق و درست موارد ارائه خدمات توسط مراقبین سلامت وبالا بردن سطح پوشش واکسن

3-  مقرر شد از این پس همکاران مراکز،  تمامی خدمات بهداشتی را اعم از مراقبت مادر و کودک – سالمندان و ... را در دستور کار خود مطابق شرایط قبل از اپیدمی کرونا به مراجعین منطقه ارائه نمایید.

 

 

 

 

  • گروه خبری : عناوین مهم خبری شبکه ها و مراکز
  • گروه خبری : 111053
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست