×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/04/17 - 17:52
  • بازدید : 363
  • تعداد بازدیدکننده : 343
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری سی و دومین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت

سی و دومین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت با هماهنگی دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی در تاریخ 14 تیرماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

 دکتر محمدی نیا جانشین رئیس کمیته بهداشت با اشاره به چالش عدم تخصیص اعتبار به برنامه جوانی جمعیت از زمان ابلاغ قانون، هدف از برگزاری جلسه را استفاده از ظرفیتهای سازمانهای مردم نهاد و خیرین در اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برشمرد و مواردی که در اجرای قانون به حمایت خیرین نیازدارد را عنوان کرد.  

 دکتر گوهر محمدی، رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه نیز توضیحاتی در خصوص اهداف راهبردی برنامه جوانی جمعیت وزارت متبوع در سال 1402  بیان کرد و لزوم  حمایت طلبی  و هماهنگی با  خیرین دانشگاه  را یادآوری کرد.

در ادامه  دکتر اسدی مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین دانشگاه ضمن توضیح در خصوص راه اندازی سامانه مربوط به خیرین، بر تعریف خدمت برای خیرین و برآورد مالی نیازهای اولویت دار برنامه جوانی جمعیت تاکید کرد.

 با حضور مدیر امور رفاهی کارکنان دانشگاه در زمینه چالش‌ها و پیشنهادات مربوط به امور رفاهی مشمولین قانون جوانی جمعیت، بحث و گفت و گو شد.

 تعیین نیازهای اولویت دار  برنامه جوانی جمعیت و برآورد بودجه آنها، ارایه لیست کلیه نیازهای معاونت بهداشت در جلب حمایت خیرین، ارائه پیشنهاد به کمیته پشتیبانی به منظور بهره مندی از ظرفیت هتل و یا زائر سرای مشهد به صورت رایگان جهت زوجینی که بعد از ابلاغ قانون ازدواج کردند و یا صاحب فرزند سوم شدنداز مصوبات این جلسه بود.

همچنین مقرر شد پیشنهاداتی جهت عقد قرارداد توسط مدیریت امور رفاهی دانشگاه با مهد کودک‌های خصوصی محدوده خدمت کارکنان و عقد تفاهم نامه توسط مدیریت امور رفاهی دانشگاه با بانک‌ها جهت اعطای وام تشویقی فرزندآوری و ازدواج در دانشگاه به قرارگاه و کمیته پشتیبانی ارایه گردد.

 این جلسه با توجه به مصوبه سی و یکمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت مبنی بر برگزاری جلسه هماهنگی و حمایت طلبی از خیرین در اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور  رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه، مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین دانشگاه و نمایندگان کمیته های پشتیبانی و هوشمندسازی و جمعی از اعضای کمیته بهداشت در دانشگاه برگزار شد.

 

  • گروه خبری : معاونت
  • گروه خبری : 128832
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست