×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/06/05 - 11:43
  • بازدید : 74
  • تعداد بازدیدکننده : 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری سیزدهمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت

سیزدهمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت با حضور تمامی مسئولین برنامه باروری سالم در مراکز و شبکه ها در معاونت بهداشتی برگزار شد.

سیزدهمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت در تاریخ 2 شهریور ماه به ریاست دکتر سهرابی دبیر کمیته بهداشت معاونت بهداشت و با حضور تمامی مسئولین برنامه باروری سالم در مراکز و شبکه ها و سایر اعضای کمیته برگزار شد.

دکترسهرابی ضمن تشکر از زحمات همکاران مراکز و شبکه ها برای برگزاری کمیته های جوانی جمعیت در سطوح محیطی، بر مدیریت اقتضایی در برگزاری جلسات تاکید کرد.

دکتر جانبازی، معاون اجرایی نیز هدف برگزاری این کمیته را  هماهنگی واحدهای محیطی و ستادی در  اجرای کار و  رصد برنامه ها عنوان کرد و بر اغنا نخبگان به عنوان منشأ اثر و کسانی که ضریب نفوذ بالایی دارند  تاکید کرد.دکتر محمدی نیا، معاون فنی نیز در خصوص استفاده از ظرفیت سایر سازمان‌ها در اجرایی سازی قانون در مراکز و شبکه ها توضیحاتی بیان کرد.

در ادامه کارشناس جوانی جمعیت معاونت بهداشت، گزارشی از عملکرد کمیته های برگزارشده در مراکز و شبکه ها ارائه کرد و  اعضای کمیته و مسئولین برنامه باروری سالم در سطوح محیطی دیدگاههای خود را بر اساس مواد قانونی بیان کردند .

بر این اساس مقرر شد مصوبات مراکز و شبکه ها بر اساس ماده قانونی باشد و پیگیری کلیه مصوبات در هر کمیته صورت گیرد و مشکلات اجرایی در کمیته های مراکز و شبکه ها به صورت مکتوب جمع بندی و گزارش شود.

استخراج مشکلات اجرایی در تفاهم نامه وزارتی مربوط به ماده ۲۴ قانون، استفاده از ظرفیت فرمانداریها، ائمه‌جماعات، شهرداری‌ها و سایر سازمان‌ها در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به گروههای هدف، همکاری‌های بین بخشی و تامین تجهیزات مورد نیاز، هماهنگی با واحد آموزش و ارتقاء سلامت برای تهیه تیزرهای مناسب در راستای اطلاع رسانی برنامه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، استفاده از ظرفیت دبیران زیست و تربیت بدنی در تربیت مربیان برای آموزش بلوغ در اجرایی سازی ماده ۳۳ قانون، معرفی مادران باردار واجدشرایط به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت جهت پوشش بیمه بر اساس ماده 44 قانون، استفاده از ظرفیت مترو و سینماها در اطلاع‌رسانی از دیگر مصوبات این کمیته بود.

 
 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 119975
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست