×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/08/29 - 13:28
  • بازدید : 88
  • تعداد بازدیدکننده : 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دومین دوره عملی کارگاه 24 ساعته آموزش تغذیه با شیر مادر ویژه مربیان بهورزی

گروه سلامت نوزادان، کودکان و شیر مادر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،

 

گروه سلامت نوزادان، کودکان و شیر مادر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دومین دوره عملی کارگاه 24 ساعته آموزش تغذیه با شیر مادر ویژه مربیان بهورزی را در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار کرد.

این دوره با حضور 10 نفر از مربیان بهورزی در تاریخ 25 آبان ماه سال جاری با همکاری مژده فارسیمدان، مربی کشوری از مرکز بهداشت شرق و قاسم پور کارشناس برنامه های سلامت نوزادان و شیر مادر معاونت بهداشت، به منظور آشنایی مربیان آموزشگاه های بهورزی با کلیه مباحث عملی برنامه شیر مادر و افزایش توانمند سازی آنان در جهت آموزش و انتقال اطلاعات در خصوص تغذیه با شیر مادر به کلیه بهورزان را برگزار شد.

در این دوره مربیان بهورزی به صورت فردی و گروهی در خصوص پوزیشن های مختلف شیردهی، فواید و موارد استفاده از آن ها، تغذیه با ابزار ها مانند کاپ، SNS، قاشق و سرنگ، نحوه دوشیدن شیر مادر با دست و شیردوش، نحوه استفاده از بالش شیردهی و مراقبت آغوشی مادر و نوزاد، آموزش های لازم با استفاده از اسلاید ها، فیلم های آموزشی و کار با مولاژ را فرا گرفتند.

شایان ذکر است دوره تئوری کارگاه مذکور در تاریخ های 2، 8، 18 و 22 خرداد سال 1400 اجرا شده است و گروه های دوم و سوم دوره عملی این کارگاه نیز در تاریخ های 25 و 30 آبان ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

 
 

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 110250
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست