×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/05/29 - 09:20
  • بازدید : 86
  • تعداد بازدیدکننده : 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دوازدهمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت

دوازدهمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت به ریاست دکتر سهرابی دبیر کمیته بهداشت معاونت بهداشت، برگزار شد.

 دوازدهمین کمیته بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت در تاریخ 26 مرداد ماه به ریاست دکتر سهرابی دبیر کمیته بهداشت معاونت بهداشت، برگزار شد.

دکترسهرابی با تاکید بر برگزاری کمیته ها به صورت هفتگی، پیگیری گزارش ها و اقدامات  سایر کمیته‌ها لزوم ایجاد بسترهای مناسب جهت آموزش و  استفاده از مشاورین متخصص و علمی  در تهیه مستندات و رسانه های آموزشی را خواستار شد.

 در ادامه مفاد کمیته قبلی بهداشت پیگیری شد و اعضای کمیته پیشنهادات خود را  بر اساس مواد قانونی ارایه کردند.

بر این اساس مقرر شد رصد اتاق های مادر و کودک در پایش از سطوح محیطی با  استفاده از چک لیست توسط اعضای کمیته انجام گیرد و با هماهنگی معاونت درمان راه اندازی و رصد اتاقهای مادر و کودک در بیمارستانها و هماهنگی با قرارگاه استانی جهت راه اندازی و رصد اتاقهای مادر و کودک در اماکن عمومی پیگیری گردد.

تهیه پوستر اطلاع رسانی خط 6 سامانه 190، ارائه لوگوی جوانی جمعیت دانشگاه به قرارگاه، تهیه پوسترهای انگیزشی در خصوص فرزندآوری با هماهنگی کمیته رسانه، پیگیری جهت ایجاد بستر آموزشی برای رابطین و سفیران سلامت، پیگیری جهت راه اندازی خط مشاوره فرزندآوری با شماره 4030، پیگیری مجوز وبینارآموزشی مضرات مادی و معنوی سقط از معاونت آموزشی، ارائه مستندات آموزشهای برگزار شده توسط اعضای کمیته و  ارائه پیشنهاد به معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه در خصوص استفاده از اماکن اقامتی و بیمه تکمیلی برای کارکنانی که سه فرزند یا بیشتر دارند از دیگر مصوبات این جلسه بود.

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 119731
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست