×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/08/28 - 10:03
  • بازدید : 118
  • تعداد بازدیدکننده : 117
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه کارگروه آزمون استخدامی بهورز

اولین جلسه کارگروه آزمون استخدامی بهورز در سال جاری با حضور معاون بهداشت دانشگاه، معاون اجرایی و نمایندگانی از مدیریت های حراست، گزینش، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و معاونت توسعه دانشگاه تشکیل شد.

در راستای اجرای تعهد وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در تامین نیروی انسانی مورد نیاز مناطق روستایی با ابلاغ دستورالعمل اجرایی جذب بهورز و اخذ مجوز تامین نیرو، اولین جلسه کارگروه آزمون استخدامی بهورز در تاریخ 25 آبان ماه سالجاری در معاونت بهداشت برگزار شد.

این جلسه با حضور معاون بهداشتی دانشگاه، معاون اجرایی معاونت بهداشت، مدیر حراست، مدیر گروه گسترش شبکه های بهداشتی درمانی، رئیس گروه نیروی انسانی، کارشناس امور بهورزی معاونت بهداشت و نمایندگانی از مدیریت های حراست،گزینش، بازرسی و پاسخگویی به شکایات ، معاونت توسعه و مدیریت نیروی انسانی دانشگاه تشکیل شد.

دکتر سهرابی معاون امور بهداشتی در سخنانی حضور بهورزان را در نظام سلامت بسیار حایز اهمیت عنوان کرد و ارتقای شاخص‌های سلامت طی 40 سال گذشته را نشان دهنده موثر بودن خدمات بهورزان  دانست.

وی خاطر نشان کرد این موفقیت موجب شد تا نظام ارایه خدمت توسط بهورزان به عنوان الگویی در پایگاه‌های شهری نیز به کار گرفته شود.

معاون بهداشت دانشگاه با اشاره به کمبود بهورز در مناطق روستایی تحت پوشش، جذب و پذیرش بهورز را از  اولویت‌های معاونت بهداشت برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری  دانشگاه و معاونت بهداشت  نیروی مورد نیاز برای خدمت رسانی مطلوب به جامعه روستایی تحت پوشش بر اساس ضوابط و استانداردها تامین گردد.

در ادامه ضمن بازخوانی دستورالعمل جذب و پذیرش بهورز، وظایف اعضا تبیین و در همین راستا مواردی جهت برگزاری هر چه بهتر آزمون پذیرش بهورز تصویب شد.

 

لازم به ذکر است در سال جاری تعداد 58 مجوز جهت جذب و آموزش بهورز برای خدمت در مناطق روستایی شبکه‌های بهداشت و درمان شمیرانات، پردیس، دماوند،پاکدشت، ورامین، پیشوا، فیروزکوه و قرچک از وزارت متبوع اخذ شده است.

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 122873
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست