×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/09/20 - 13:34
  • بازدید : 65
  • تعداد بازدیدکننده : 62
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه پایش فعالیت‌های مرکز بهداشت شرق

در راستای پایش فعالیت‌های واحدهای ستادی معاونت بهداشت از مراکز و ستاد مرکز بهداشت شرق جلسه جمع بندی نتایج پایش‌ها با حضور دکتر سهرابی،

 

در راستای پایش فعالیت‌های واحدهای ستادی معاونت بهداشت از مراکز و ستاد مرکز بهداشت شرق جلسه جمع بندی نتایج پایش‌ها با حضور دکتر سهرابی، دکتر جانبازی معاون اجرایی معاونت بهداشت، دکتر فریدون فر و دکتر عباسی مدیر و معاون مرکز بهداشت شرق، مدیران و روسای گروه‌های ستادی معاونت و نیز کارشناسان مسئولان واحدهای ستادی مرکز بهداشت شرق در روز 16 آذرماه سالجاری در سالن جلسات ستاد شرق به صورت حضوری برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر سهرابی از کارکنان مرکز بهداشت شرق که علیرغم بالا بودن وسعت و جمعیت تحت پوشش با آرامش به ارائه خدمات می‌پردازند، تشکر کردند. دکتر سهرابی بر لزوم به روز بودن اطلاعات و دقیق بودن اطلاعات و آمار تاکید کرد.

در ادامه بر پیدا کردن مسیرهای مناسب جهت رساندن خدمات به مردم و نیز آموزش‌های مناسب جهت گروه‌های هدف از کارکنان تا مردم صحبت نمود.

سپس دکتر جانبازی نیز از زحمات مدیریت و کارشناسان مرکز شرق به دلیل تلاش مجدانه در طی 2 سال شیوع بیماری کرونا و افزایش خدمات PHC ناشی از آن قدردانی و تشکر کرد. وی شناسایی جمعیت تحت پوشش و استفاده از فرصت ایجاد شده جهت این امر را ضروری دانست. در ادامه بر آموزش سطوح مختلف تاکید کرد.

دکتر فریدون فر نیز ضمن خوش آمد گویی به یکدلی و تلاش مجدانه همکاران در جهت ارتقا شاخص‌های مرکز شرق اشاره کرد.

در ادامه مدیر/ رئیس گروه‌های معاونت بهداشت به ترتیب در خصوص پایش‌های انجام شده و نقاط قوت و ضعف عملکرد در حوزه تخصصی خود مطالبی را بیان نمودند و کارشناسان مسئول مرکز بهداشت و درمان شرق توضیحات لازم را ارائه نمودند و پیشنهادات لازم جهت رفع مشکلات ارائه شد. و موارد جهت پی گیری مصوب گردید.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 111221
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست