×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/04/20 - 08:20
  • بازدید : 69
  • تعداد بازدیدکننده : 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هماهنگی جلب مشارکت کمک‌های مردمی و خیرین

به منظور استفاده از ظرفیت کمک های مردمی و خیرین، جلسه هماهنگی با نماینده مؤسسه مردم نهاد بامداد امید صبا برگزار شد

 

به منظور استفاده از ظرفیت کمک های مردمی و خیرین، جلسه هماهنگی معاونت امور بهداشتی با نماینده مؤسسه فرهنگی و خدمات اجتماعی (مردم نهاد) بامداد امید صبا برگزار شد.

دکتر سهرابی معاون امور بهداشتی دانشگاه با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات بهداشتی در کاهش ابتلا به بیماری در جامعه و تاثیر آن در کاهش مرگ و میر ناشی از بیماریها اشاره نموده و بر لزوم گسترش فضاهای ارائه خدمات بهداشتی درمانی در کلانشهر تهران، تاکیدکرد. 

در این جلسه که در تاریخ پانزدهم تیر ماه در در دفتر معاون بهداشتی تشکیل شد دکتر سهرابی معاون بهداشت ، دکتر جانبازی معاون اجرایی و مشاور معاون بهداشتی، غیاثی نماینده مؤسسه فرهنگی و خدمات اجتماعی (مردم نهاد) بامداد امید صبا، دکتر محمدی نیا رئیس مرکز بهداشت شمال، دکتر ترکمن نژاد مدیر بیمارستان کودکان مفید، محرابی مسئول امور اداری مرکز بهداشت شمال و بدرخانی کارشناس خیرین معاونت بهداشتی حضور داشتند.

با توجه به جایگاه بی بدیل مراکز خدمات جامع سلامت در پیشگیری از بیماریها، یکی از اولویت های معاونت بهداشت در پاسخگویی به جمعیت کلان شهر تهران و جمعیت متراکم منطقه 4، افزایش این مراکز می‌باشد. از سوی دیگر نوسازی ساختمانهای موجود که اکثرا از قدمت بالایی برخوردار است نیز اهمیت ویژه ای دارد. در این راستا مشارکت خیرین و سازمانهای مردم نهاد در عرصه  ساخت و نوسازی مراکز خدمات جامع سلامت می‌تواند نقش مهمی در گسترش فضاهای ارائه خدمات بهداشتی درمانی داشته باشد. در این جلسه نماینده مؤسسه فرهنگی و خدمات اجتماعی (مردم نهاد) بامداد امید صبا برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت، ابراز آمادگی نمودند و اعلام داشتند علاوه بر احداث مرکز برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی، متقاضی احداث فضایی جهت ارائه خدمات فرهنگی می‌باشند. پیشنهاد ایشان با توجه به اهمیت فعالیت خانه های مشارکت در جهت توانمند سازی جامعه تحت پوشش و به خصوص لزوم و اهمیت آموزش مهارتهای زندگی به افراد جامعه مورد استقبال واقع شد.

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 118600
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست