×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/12/02 - 10:27
  • بازدید : 306
  • تعداد بازدیدکننده : 73
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
جلسات معاونت امور بهداشتی در هفته ای که گذشت

برگزاری جلسه شورای کارشناسی گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس

جلسه شورای کارشناسی گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس در تاریخ ٩٨/١١/٢٩ با حضور دکتر نعمتی، رییس گروه، کارشناسان ستادی معاونت و کارشناسان مسئول مراکز و شبکه های تابعه در سالن جلسات ستاد معاونت برگزار شد.

جلسه شورای کارشناسی گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس در تاریخ 98/11/29 با حضور دکتر نعمتی، رییس گروه، کارشناسان ستادی معاونت و کارشناسان مسئول مراکز و شبکه های تابعه در سالن جلسات ستاد معاونت برگزار شد.

در این جلسه دکتر محمدی نیا معاون فنی معاونت بهداشت، توضیحات مبسوطی در خصوص سامانه سیب، لزوم درج اطلاعات صحیح در این سامانه، شیوه توزیع اعتبارات از سوی وزارت متبوع بر مبنای آمار سیب و وزن دهی به خدمات ارائه شده به گروههای هدف ایراد نمود. همچنین بر ادامه فعالیتها و هماهنگی ها جهت آموزش و پیشگیری از ابتلا به کوروناویروس تاکید کرد.

دکتر نعمتی و کارشناسان ستاد معاونت بهداشت به تشریح و توضیح برنامه های پیش رو و در حال اجرا از جمله، اقدامات لازم در خصوص کوروناویروس، هفته سلامت جوان، سمینارهای ازدواج سالم، مانور دور میزی برگزار شده مدیریت بحران، جداول جمعیتی دانش آموزان و مدارس، سامانه پایش برنامه عملیاتی، طرحها و برنامه مختلف مرتبط با گروههای سنی مرتبط با واحد و ... پرداختند. در پایان کارشناسان مراکز و شبکه ها نیز در زمینه گزارش فعالیتهای انجام شده و مشکلات موجود و راه حلها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  • گروه خبری : معاونت,گروه اخبار یاهویی
  • گروه خبری : 88975
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست