×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/09/07 - 14:12
  • بازدید : 65
  • تعداد بازدیدکننده : 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه جمع بندی پایش شبکه دماوند

توجه به تشکیل جلسات جمع بندی پایش مراکز و شبکه‌ها در راستای بهبود ارائه خدمات و جهت تبادل نظرات و رفع مشکلات مشاهده شده

 

با توجه به تشکیل جلسات جمع بندی پایش مراکز و شبکه‌ها در راستای بهبود ارائه خدمات و جهت تبادل نظرات و رفع مشکلات مشاهده شده، با توجه به لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی، جلسه جمع بندی پایش‌های شبکه بهداشت دماوند در روز ششم آذرماه سالجاری، در سالن اجتماعات شبکه بهداشت دماوند تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه دکتر سهرابی معاون امور بهداشتی دانشگاه، ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین و تشکر از اقدامات صورت گرفته در خصوص واکسیناسیون، به پیگیری هر چه سریعتر در خصوص افراد واکسنینه نشده و استفاده از افراد با نفوذ در این امرجهت تشویق و ترغیب افراد مذکور تاکید کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه مدارس ممکن است محل شروع موج بعدی کرونا باشد، بر لزوم  ارسال گزارشها و نیز تلاش همکاران جهت پیشگیری از شیوع پیک بعدی تاکید کرد.

در ادامه مدیر/ رئیس گروه‌های معاونت بهداشت به ترتیب در خصوص پایش‌های انجام شده و نقاط قوت و ضعف عملکرد در  حوزه تخصصی خود مطالبی را بیان نمودند و کارشناسان مسئول شبکه بهداشت و درمان دماوند توضیحات لازم را ارائه نمودند و پیشنهادات لازم جهت رفع مشکلات ارائه شد.

گفتنی است صحت اطلاعات وارد شده، پالایش جمعیت در سامانه سیب و پیگیری آن در اسرع وقت، ثبت صحیح اطلاعات، شروع مجدد فعالیتهای روتین مراکز و شبکه ها، ارائه خدمت متناسب با جامعه مورد بررسی، نیاز سنجی از موارد مورد تاکید معاون امور بهداشتی در این جلسه بود.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 110628
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست