×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/06/29 - 13:32
  • بازدید : 78
  • تعداد بازدیدکننده : 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه جمع‌بندی شبکه بهداشت پیشوا

جلسه جمع بندی نتایج پایش‌های شبکه بهداشت پیشوا به ریاست دکتر محمدی نیا معاون فنی، برگزار شد.

در راستای پایش فعالیت‌های واحدهای ستادی معاونت بهداشت از مراکز و ستاد شبکه بهداشت پیشواجلسه جمع‌بندی نتایج پایش‌ها با حضور دکتر محمدی نیا معاون فنی، مدیر و معاون شبکه بهداشت پیشوا ، مدیران و روسای گروه‌های ستادی معاونت و نیز کارشناسان مسئولان واحدهای ستادی شبکه بهداشت پیشوا به صورت حضوری برگزار گردید.

دراین جلسه دکتر محمدی نیا ضمن تشکر از زحمات همکاران در ستاد و واحدهای محیطی در طی پاندمی کرونا و نیز انجام واکسیناسیون عمومی در یکسال اخیر، هدف از پایش و نظارت را رشد شاخص‌های سلامت برشمرد و بر جدی‌تر  گرفتن این مهم در سال جاری تاکید کردن. سپس دکتر امینی گزارش بودجه‌ از کل اعتبارات تخصیص داده شده،  هزینه‌ها، مانده وجوه و دیون و مانده را گزارش کردند.

 در ادامه تمجیدی رئیس گروه آمار، تحلیل عملکرد و برنامه ریزی گزارشی از شاخص‌های نیاز به پیگیری در عملکرد شبکه بهداشت پیشوا بیان کرد.

طبق برنامه معمول این جلسات در ادامه  مدیران و روسای گروه‌های ستادی معاونت گزارش‌ها  و پیشنهادات حوزه تخصصی خود را  در خصوص فعالیت‌های واحدهای ستادی و مراکز خدمات جامع سلامت شبکه بهداشت پیشوا بیان کردند. لازم به ذکر است این جلسه هفتمین جلسه پیش بینی شده در برنامه سالانه در خصوص جمع بندی پایش مراکز و شبکه‌ها معاونت بهداشتی بود که در تاریخ 23 شهریور برگزار شد.  

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 120931
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست