×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/04/11 - 07:38
  • بازدید : 273
  • تعداد بازدیدکننده : 261
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری اولین"کمیته مرگ نوزادان و کودکان 1 تا 59 ماهه " معاونت بهداشت

اولین کمیته مرگ نوزادان و کودکان 1 تا 59 ماهه معاونت بهداشت در سال جاری برگزار شد.

در این کمیته  با حضور دکتر حلیمی اصل عضو هیئت علمی و  متخصص کودکانبیمارستان شهدای تجریش، موارد مرگ خارج بیمارستانی نوزادان و کودکان 1 تا 59 ماهه بررسی شد.

در  ابتدای جلسه مصوبات کمیته قبلی قرائت و گزارش تحلیلی مرگ خارج و داخل بیمارستانی نوزادان و کودکان 1 تا 59 ماهه در سال 1401 و 1400 ارایه شد.

در ادامه  موارد مرگ خارج بیمارستانی نوزادان و کودکان 1تا59 ماهه که در 6 ماهه دوم سال 1401 در مناطق تحت پوشش معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ثبت شده بود، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر حلیمی نیز در خصوص راهکار های مداخله ای جهت کاهش سوانح و حوادث در کودکان و آموزش صحیح به مادران توضیحاتی را بیان کرد .

 در این کمیته ضمن تاکید بر اهمیت طراحی مداخلات، برنامه ریزی جهت آموزش کارکنان و مراجعین و پایش کیفی سطوح محیطی،انجام مداخلاتی بر اساس علل  مرگ های خارج بیمارستانی جهت پیشگیری از موارد مشابه تصویب شد.

در پایان جلسه نیز با اهدای لوح سپاس  از همکاری‌های ارزشمند دکتر حلیمی اصل تقدیر شد. 

این جلسه در تاریخ 6 تیرماه با حضور رئیس گروه سلامت نوزادان، کودکان و شیر مادر ، کارشناسان سلامت کودکان و نوزادان، نماینده گروه  گسترش،  گروه پیشگیری از بیماری ها و گروه  آمار، عملکرد و برنامه ریزی معاونت بهداشت، همچنین مسئولین واحدهای  بهداشت خانواده،  کارشناسان برنامه مرگ کودکان و نوزادان و کارشناسان امور بهورزی ستاد شبکه ها و مراکز بهداشت در مرکز بهداشت شمال تهران برگزار شد.

 

  • گروه خبری : معاونت
  • گروه خبری : 128500
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست