×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/06/19 - 15:09
  • بازدید : 73
  • تعداد بازدیدکننده : 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاري جلسات هماهنگی در گروه سلامت جمعیت و خانواده

در جلس ای چک لیست های بازدید کشوری بررسی شد. همچنین سومین جلسه کارشناسی برنامه های سلامت میانسالان و سالمندان برگزار شد.

 

برگزاري جلسه بررسی چک لیست های بازدید کشوری 

جلسه بررسی چک لیست های بازدید کشوری  با حضور مسئولین برنامه در مراکز و شبکه‌های تابعه برگزار شد. در این جلسه که در 9 شهریور در مرکز مباکی برگزار شد  چک لیست های بازدید کشوری ستاد شهرستان، مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت بررسی شد.

 کارشناسان مسئول خانواده، كارشناسان برنامه های سلامت كودكان ، سلامت مادران، یک نفر مراقب سلامت از مراكز و شبكه هاي بهداشت تحت پوشش ، روسا و کارشناسان گروه سلامت نوزادان، کودکان و شیر مادر و سلامت باروری و خانواده، در این جلسه حضور داشتند.

  


برگزاری جلسه هماهنگی کارشناسان برنامه های میانسالان و سالمندان

سومین جلسه کارشناسی برنامه های سلامت میانسالان و سالمندان در تاریخ 5 شهریور به منظور هماهنگی و بررسی چک لیست های پایش دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار شد.

در این جلسه که با حضور کارشناسان برنامه های سلامت میانسالان و سالمندان مراکز و شبکه های بهداشت برگزار شدکلیه چک لیست های پایش در سطوح مختلف ارائه خدمات بررسی و شاخص ها به صورت عملی محاسبه گردید.

لازم به ذکر است مداخلات لازم برای جمع آوری مستندات و آموزش ارائه دهندگان خدمت پیش بینی شد که نتایج مداخلات در جلسات آتی مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 120615
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست