×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1403/05/06 - 08:47
  • بازدید : 17
  • تعداد بازدیدکننده : 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید وزارتی از برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع معاونت بهداشت

تیم پایش وزارتی روند اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ارزیابی کردند.

این تیم  ابتدا  با حضور در ستاد شبکه بهداشت ورامین عملکرد این شبکه را در خصوص برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع بررسی کرد. دکتر بختیاری مدیر شبکه بهداشت  نیز ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده در استقرار این برنامه چالش‌های اجرایی را بیان کرد. 

در ادامه کارشناسان وزارتی در بررسی میدانی از دو مرکز خدمات جامع سلامت شهید مدنی و امام حسین (ع) تحت پوشش شبکه بهداشت ورامین و  مرکز خدمات جامع سلامت اشرفی اصفهانی پاکدشت بازدید کرد.

 دکتر زینی وند مدیر شبکه پاکدشت نیز ضمن همراهی تیم بازدید در گزارشی شاخص‌ها و  وضعیت استقرار برنامه را در واحدهای مختلف پاکدشت تبیین کرد. 

 در ادامه  در جلسه جمعبندی در ستاد شبکه پاکدشت نتایج بازدید گزارش شد و ضمن بیان نقاط قوت  راهکارهایی نیز برای بهبود  اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع پیشنهاد شد. 

 بر اساس این گزارش  ارزیابان ضمن ابراز رضایت از روند مطلوب اجرای  برنامه سلامت خانواده در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  سرشماری مناطق شهری، جذب نیروی مراقب سلامت، هماهنگی بین بخشی با حمایت فرمانداری  و راه اندازی یک مرکز و 6پایگاه سلامت را از نقاط قوت اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاعدر دو شبکه مذکور برشمردند. 

 این بازدیدها به سرپرستی دکتر معلمی مدیر کل سلامت دهان و دندان و  حسنی کارشناس سلامت خانواده مرکز مدیریت شبکه وزارت متبوع  در تاریخ 3 مرداد سال جاری انجام شد .

دکتر شاهزاده فاضلی مدیر گروه و کارشناسان گسترش معاونت بهداشت این تیم را همراهی کردند.

  • گروه خبری : معاونت
  • گروه خبری : 144746
کلمات کلیدی

تصاویر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست