×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/03/23 - 09:54
  • بازدید : 394
  • تعداد بازدیدکننده : 393
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید نمایندگان سازمان جهانی بهداشت از پروژه شهر سالم در شرق تهران

نمایندگان سازمان جهانی بهداشت از روند پیشرفت پروژه شهرسالم در منطقه 13 شرق تهران بازدید کردند.

 در این بازدید کمیته‌ای متشکل از نمایندگان سازمان جهانی بهداشت  و وزارت بهداشت به همراه دکتر سهرابی معاون بهداشت دانشگاه نحوه پیشرفت اجرای این پروژه را مورد ارزیابی قرار دادند.

در نشستی در حاشیه این بازدید ابتدا دکتر امیر علی فریدونفر رییس مرکز بهداشت شرق تهران ضمن ارایه گزارشی درخصوص روند پیشرفت پروژه  شهر سالم در منطقه 13 به بیان چگونگی ارتباط با سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی منطقه  در این خصوص پرداخت.

در ادامه نحوه شروع کار و چالش‌ها و تجربیات به دست آمده در مسیر اجرای پروژه  توسط کارشناسان برنامه  شهر سالم در گزارشی مصور تشریح شد.

سپس  تیم ارزیاب  با حضور در قسمت‌های مختلف منطقه از جمله میدان میوه و تره‌بار( مرکزتامین  غذای سالم منطقه )، شورای سلامت  منطقه در شهرداری منطقه 13 و مرکز خدمات جامع سلامت صلواتی به بازدید میدانی پرداختند .

در حین این بازدید توضیحات لازم درخصوص  چگونگی اجرای کار در هر مرحله از پروژه شهر سالم از ابتدا تا به امروز توسط مسئولان مربوطه ارایه شد و اعضای تیم  بازدید کننده نیز به بیان پیشنهادها و راهکارهایی در راستای اجرای بهتر و  پیشرفت سریعتر پروژه شهر سالم در منطقه  پرداختند.

بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شرق تهران در خاتمه این بازدید بازدید کنندگان ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه شهر سالم در منطقه 13 تهران  ابراز امیدواری کردند  تا 2 سال آینده  منطقه 13 تهران موفق به کسب مقام شهر سالم شود.

 این بازدیدروز یکشنبه مورخ 21 خردادماه سال جاری انجام شد.

  • گروه خبری : معاونت
  • گروه خبری : 127739
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست