×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/09/15 - 09:53
  • بازدید : 246
  • تعداد بازدیدکننده : 242
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون بهداشت وزارت بهداشت از مجتمع خوابگاهی دخترانه الزهرا (س)

در آستانه فرا رسیدن ۱۶ آذر و بزرگداشت روز دانشجو، دکتر فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مجتمع خوابگاهی دخترانه الزهرا (س) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در آستانه فرا رسیدن ۱۶ آذر و بزرگداشت روز دانشجو، دکتر فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر بنار مدیر کل امور دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر جباری فاروجی سرپرست مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، دکتر اسماعیلی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دکتر سهرابی معاون بهداشت دانشگاه و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه روز سه شنبه ۱۴ آذرماه، از مجتمع خوابگاهی دخترانه الزهرا(س) بازدید کردند.

در این بازدید دکتر فرشیدی و هیئت همراه، ضمن تبریک روز دانشجو به آنان، از نمازخانه، سالن ورزشی، اتاق توزیع غذا و سایر امکانات رفاهی خوابگاه بازدید کردند.

دکتر فرشیدی طی نشست صمیمانه با دانشجویان در نمازخانه خوابگاه، ضمن  نظر به مسائل مطروحه، به سوال‌های دانشجویان در خصوص مسائل آموزشی و رفاهی پاسخ داد.

دکتر اسماعیلی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز با ارایه راهکارهایی به منظور حل مسائل صنفی و رفاهی دانشجویان، حضور معاون و مدیران وزارت بهداشت را همزمان با ایام گرامیداشت مقام دانشجو، به فال نیک گرفته و این اقدام را در تسریع و پیشبرد راهبردهای وزارت بهداشت در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، بهداشت و درمان مهم برشمرد.

اخبار دانشگاه

 

  • گروه خبری : معاونت
  • گروه خبری : 135953
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست