×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/12/06 - 12:06
  • بازدید : 104
  • تعداد بازدیدکننده : 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

امضاء تفاهم نامه همکاری اداره آمزش و پرورش شهر تهران با مرکز بهداشت شرق

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شرق، دوشنبه 4 اسفندماه 99 نشست امضاء تفاهم نامه همکاری اداره آموزش و پرورش شهر تهران با مرکز بهداشت شرق در مقابله با کرونا در اداره آموزش و

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شرق، دوشنبه 4 اسفندماه 99 نشست امضاء تفاهم نامه همکاری اداره آموزش و پرورش شهر تهران با مرکز بهداشت شرق در مقابله با کرونا در اداره آموزش و پرورش منطقه 15 با حضور دکتر امیر علی فریدونفر و دکتر آرش عباسی رئیس و معاون مرکز بهداشت شرق، کارشناس اداره سلامت آموزش و پرورش شهر تهران، جمبله قرایی کارشناس مسئول بهداشت مدارس مرکز بهداشت، کارشناس مسئول بهداشت مدارس شهری دانشگاه تهران،  در معیت رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه 15، مسئول اداره سلامت و پیشگیری منطقه 15 و تعدادی از مسئولین این اداره برگزار شد.

در این نشست یک ساعته پس از بحث و تبادل نظر در مسائل موجود در آموزش و پرورش و راه های کنترل کرونا در مدارس و اداره های مربوطه گروه مصوبات زیر را در دستور کار قرار دادند.

-        هیچ جلسه ای در 2 الی 3 هفته آینده  در واحدهای اداره آموزش و پرورش و مدارس برگزار نگردد.

-        همکاران در محل کار از دو ماسک استفاده نمایند.

-        در صورت وجود ذخیره مرخصی پرسنل آموزش و پرورش از مرخصی استفاده نمایند.

-        مادران باردار در محل کار حاضر نشوند.

-        افراد با ضعف سیستم ایمنی شدیددر محل کار حاضر نشوند.

-        مسئولین دانشگاه تهران در پایش از مدارس تحت پوشش با مدیر مدرسه هماهنگ و گزارش بازدید از طریق واحد ستادی به اطلاع آموزش و پرورش رسانده شود.

-        وبینار آموزش جایگزین جلسات آموزش حضوری گردد.

-        مرکز بهداشت شرق تهران در اسفندماه 99 هر هفته یک فایل صوتی در خصوص تازه های بیماری کووید 19 و پوشش واکسیناسیون علیه این بیماری جهت اطلاع مدیران مناطق در اختیار آموزش و پرورش  قرار دهد.

شایان ذکر است در پایان این نشست رئیس آموزش و پرورش15 به مناسبت هفته سلامت مردان با اهداء لوح تقدیر از  همکاری های دکتر فریدونفر و دکتر عباسی  با اداره آموزش و پرورش این منطقه تقدیر نمودند.

  • گروه خبری : عناوین مهم خبری شبکه ها و مراکز
  • گروه خبری : 102282
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست