×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/10/29 - 16:02
  • بازدید : 112
  • تعداد بازدیدکننده : 108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح مرکز معاینات سلامت شغلی پیشوا

بزرگترین مرکز معاینات سلامت شغلی تحت پوشش دانشگاه با همکاری خیرین سلامت در پیشوا افتتاح شد.

بزرگترین مرکز معاینات سلامت شغلی پیشوا با حضور فرماندار شهرستان پیشوا و معاون بهداشتی دانشگاه در تاریخ 28 دی ماه افتتاح شد.

در آیین افتتاح ابراهیم تاجیک نوری، فرماندار پیشوا ضمن تقدیر از راه‌اندازی  این مرکز خواستار استفاده از ظرفیت آن برای معاینات شاغلین کارگاههای شهرک صنعتی و ادارات شهرستان پیشوا شد.

معاون بهداشتی دانشگاه نیز ضمن تقدیر از مشارکت خیرین سلامت در راه‌اندازی این مرکز گفت  80 درصد عوامل تاثیرگذار سلامت در خارج از حوزه  بهداشت است که  برای مدیریت این عوامل به  مشارکت مردم و همکاری بین بخشی نیاز است. امیدواریم  بتوانیم با کمک و همکاری مردم، سازمان‌ها و نهادها و ایجاد مراکز مشارکت نیازهای سلامت منطقه را به بهترین شکل  تامین کنیم.

وی از خیرین سلامت آقایان محمد علی و مصیب طرزی و بانو زهرا عادلی در تاسیس و تجهیز این قدردانی کرد.

این مرکز با هدف انجام معاینات دوره‌ای و بدواستخدام شاغلین در منطقه تحت پوشش شبکه پیشوا در زمینی به مساحت 350 مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ده میلیارد ریال  تاسیس شده است ودارای بخش های ادیومتری اسپیرومتری  است.

در مراسم افتتاح این مرکز دکتر جانبازی معاون فنی و اجرایی معاونت بهداشت، دکتر امینی مدیر شبکه پیشوا، دکتر ولی مدیرگروه سلامت و کار، مهندس ابراهیمی حریری رییس گروه واحد سلامت کار معاونت بهداشتی و مهندس ابراهیم‌زاد مسئول بهداشت حرفه‌ای پیشوا حضور داشتند.

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 112812
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست