×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/06/18 - 14:39
  • بازدید : 201
  • تعداد بازدیدکننده : 201
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارایه خدمات بهداشتی در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی

مراکز تابعه دانشگاه با برپایی موکب سلامت در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی به ارایه خدمات بهداشتی درمانی به هموطنان پرداختند.

 
بنا  بر گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همزمان با اربعین حسینی مرکز بهداشت شرق تهران با همکاری بهداری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران موکب سلامت را در مسیرراهپیمایی جاماندگان در خیابان 17 شهریور  برپا کرد.

در این موکب تیم بهداشتی درمانی مرکز بهداشت شرق به ارایه خدماتی نظیر کنترل فشارخون، تست قند خون، ارایه آموزش و مشاوره و توزیع بروشورهای آموزشی درخصوص جوانی جمعیت، ،پیشگیری از فشارخون و ازدواج سالم پرداختند.

براساس این گزارش شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس نیز همزمان با اربعین اقدام به برپایی موکب سلامت در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی کرد.

تیم مستقر در این موکب متشکل از پزشک، روانشناس، مراقب سلامت خدمات بهداشتی به ارایه خدماتی نظیر ویزیت، کنترل فشار خون و قند خون و ارایه آموزش‌ و مشاوره درخصوص بهداشت روان و جوانی جمعیت پرداختند.

همچنین در این موکب میز خدمت بیمه سلامت با حضور نمایندگان بیمه سلامت برپا شد و پاسخگویی و خدمت رسانی به همشهریان انجام شد.

براساس این گزارش کارشناسان بهداشت محیط  نیز ضمن حضور در این مراسم بر نحوه رعایت نکات و اصول بهداشتی در موکب‌های برپا شده در  راهپیمایی نظارت کردند.

 

  • گروه خبری : معاونت
  • گروه خبری : 131299
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست