×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/01/21 - 12:54
  • بازدید : 70
  • تعداد بازدیدکننده : 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

احداث و افتتاح پروژه‌های عمرانی در شمیرانات

با حضور دکتر زالی رئیس دانشگاه پروژه‌های عمرانی در مرکز بهداشت شیمرانات افتتاح شد.

صبح امروز بیست و یکم فروردین ماه با حضور دکترزالی، رئیس دانشگاه، دکتر سهرابی معاون بهداشتی ، دکتر جانبازی مشاور و معاون اجرایی معاونت بهداشت، دکتر عموزاده رئیس مرکز بهداشت شمیرانان و جمعی از مسئولان و کارشناسان پروژه های عمرانی مرکز بهداشت شمیرانات افتتاح شد. 

 این پروژه‌ها شامل افتتاح مرکز مهارت آموزی  (skill lab)، مرکز خدمات جامع سلامت چیذر و احداث ساختمان جدید ستاد شبکه بهداشت درمان شمیرانات در ازگل بود.

دکتر  زالی ضمن بازدید از بخشهای مختلف  مرکز  مهارت آموزی، با اشاره به  نقش ارزنده و موثر  این مرکز در ارایه آموزشهای لازم به کارکنان و توانمندسازی آنها یادآوری کرد که  از این مرکز می تواند برای توانمندسازی کارکنان سایر شبکه ها و مراکز نیز  استفاده شود. 

دکتر عموزاده رییس شبکه بهداشت شمیرانات  نیز خاطرنشان کرد این مرکز دارای فضای ۱۳۰ مترمربع است که توسط یکی از  خیرین  ساخته شده وبا اعتباری معادل ۳۰۰ میلیون تومان از سوی معاونت بهداشتی دانشگاه تجهیز شده است

 مرکز جامع سلامت چیذر دومین پروژه افتتاحی امروز بود که پس از بازسازی کامل و تامین تجهیزات استاندارد با  مشارکت خیرین به بهره‌برداری رسید.

 رییس شبکه بهداشت شمیرانات  در خصوص این پروژه گفت: مرکز خدمات جامع سلامت چیذر با مساحتی ۲۵۰ متر مربع در سال ۱۳۵۴ توسط آقای هاشمی اولیا وقف شده که در سالهای اخیر دچار فرسودگی شده بود و توسط فرزندان وی با اعتباری معادل ۴ میلیارد تومان  بازسازی شده است.

   در ادامه کلنگ احداث ساختمان جدید شمیرانات نیز در جوار مرکز خدمات جامع سلامت ازگل در زمینی به مساحت 2 هزار متر به زمین زده شد. این زمین ازطرف خیرین نیک‌اندیش مرحوم ابولقاسم ازگلی و مرحوم دکتر طلوعی به شبکه بهداشت شمیرانات اهدا شده است. 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 115294
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست