×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/07/16 - 11:39
  • بازدید : 271
  • تعداد بازدیدکننده : 267
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بهداشتی در پیشوا

در مراسمی با حضور استاندار تهران 2 پروژه عمرانی در شهرستان پیشوا به بهره‌برداری رسید.

بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پیشوا روز گذشته با حضور استاندار تهران، معاون بهداشت دانشگاه و جمعی از مسئولین  پروژه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قلعه سین شهرستان پیشوا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
 
دکتر عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا در آیین افتتاح این پروژه گفت: ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت قلعه سین با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با صرف اعتباری بالغ بر صد میلیارد ریال احداث و تجهیز گردیده است.
 
وی افزود: این مرکز با تحت پوشش قراردان ۶ خانه بهداشت به جمعیتی حدودهشت هزار نفر خدمات بهداشتی درمانی را در فضایی استاندارد ارایه خواهد کرد. 
 
همچنین خانه بهداشت روستای طارند با حضورفرماندار  جمعی از مردم و مسئولین شهرستان افتتاح شد.
این خانه بهداشت با زیربنایی به مساحت 100 متر مربع و اعتباری بالغ بر 12میلیارد ریال احداث شده است و به جمعیتی بالغ بر 4هزار نفر  خدمات بهداشتی درمانی ارایه می‌دهد. 
 
 تعداد 3 بهورز در این خانه بهداشت خدماتی از قبیل سرشماری جمعیت، واکسیناسیون، مراقبت و پیشگیری ازبیماری ها،مراقبت مادران و نوزادان و سالمندان، ارجاع بیماران به سطوح بالاتر و نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی را ارایه می‌کنند.
 
در حاشیه این مراسم دکتر سهرابی معاون بهداشت دانشگااه  با حضور در شبکه بهداشت پیشوا از واحدهای ستادی بازدید و با کارکنان دیدار کرد.
 
 
  • گروه خبری : معاونت
  • گروه خبری : 132477
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست