برگزاری شورای کارشناسان مسئول تغذیه
نشست کارشناسان مسئول تغذیه با حضور مسئولان برنامه در مراکز و شبکه های بهداشت و درمان تحت پوشش برگزار شد.
در این نشست رییس گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشت با بیان اهداف کلان و خرد، اولویتها و برنامههای دفتر بهبود تغذیه را تبیین کرد و به شرح انتظارات در سال جاری پرداخت.
در ادامه چالشهای اجرایی برنامه حمایتی بهبود تغذیه کودکان و مکمل یاری دانش آموزان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنین به منظور افزایش مراقبتهای تغذیهای تغذیه بیماران و گروه های آسیبپذیر بر ارائه خدمات و مشاوره تغذیه در بستر آنلاین تاکید شد.
کارشناسان مسئول برنامه نیز گزارشی از وضعیت شاخصها و مداخلات پیش بینی شده در سال جاری ارائه کردند.
این جلسه در تاریخ 27 خرداد ماه در معاونت بهداشت برگزار شد.
نظر