×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/06/14 - 09:44
  • بازدید : 103
  • تعداد بازدیدکننده : 96
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گزارشی از جلسه جمع‌بندی نتایج پایش در شبکه بهداشت ورامین

ششمین جلسه پیش بینی شده معاونت بهداشتی در برنامه سالانه در خصوص جمع بندی پایش مراکز و شبکه‌ها در ورامین برگزار شد.

 

جلسه جمع بندی نتایج پایش فعالیت‌های واحدهای ستادی معاونت بهداشت از مراکز و ستاد شبکه بهداشت ورامین به ریاست دکتر سهرابی معاون بهداشتی دانشگاه، برگزار گردید.

در این جلسه  که با حضور  معاونان فنی و اجرایی معاونت بهداشت، مدیر و معاون شبکه بهداشت ورامین، مدیران و روسای گروه‌های ستادی معاونت و نیز کارشناسان مسئولان واحدهای ستادی شبکه بهداشت ورامین ، در ستاد شبکه ورامین برگزار شد.

دکتر سهرابی ضمن تشکر  از زحمات همکاران بر لزوم داشتن برنامه‌ای فشرده جهت مداخله در شاخصهای موجود و تجزیه و تحلیل آنها و نیز  داشتن سیر مشخص در انجام خدمات تاکید کرد.

وی همچنین خانه مشارکت را بستری مهم جهت همکاریهای بین بخشی مانند شهرداری ، بهزیستی و ... برشمرد.

در ادامه دکتر جانبازی در خصوص پایش کشوری وزارت متبوع از ستاد دانشگاه و نیز ستاد مراکز و شبکه ها و واحدهای تابعه توضیح داد و بر مستند سازی و خودارزیابی چک لیستهای ارسالی تاکید کرد.

تمجیدی رئیس گروه آمار، تحلیل عملکرد و برنامه ریزی نیز گزارشی از شاخص‌های نیازمند پیگیری در عملکرد شبکه بهداشت ورامین  ارائه کرد.

سپس طبق برنامه معمول این جلسات  مدیران و روسای گروه‌های ستادی معاونت به ارائه گزارش  و پیشنهاد در خصوص فعالیت‌های واحدهای ستادی و مراکز خدمات جامع سلامت شبکه بهداشت ورامین پرداختند. کارشناسان شبکه بهداشت ورامین نیز توضیحات لازم را جهت تبیین و رفع مشکلات بیان کردند.

این جلسه ششمین جلسه پیش بینی شده در برنامه سالانه در خصوص جمع بندی پایش مراکز و شبکه‌ها معاونت بهداشتی  بود که در تاریخ هشتم شهریور ماه در ورامین برگزار شد .

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 120368
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست