×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1403/07/22 - 13:37
  • بازدید : 43
  • تعداد بازدید : 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه آموزشی اصول و روش‌های انتشار محتوا در فضای مجازی برگزار شد

کارگاه اصول و روش‌های انتشار محتوای آموزشی بهداشت در فضای مجازی از سلسله جلسات آموزشی کمیته بهره‌وری معاونت بهداشت برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه که به همت گروه آموزش و ارتقاء سلامت  برگزار شد، کارشناسان بهروه‌وری و کارشناسان گروه آموزش و ارتقاء سلامت مراکز و شبکه‌های بهداشت تابعه شرکت داشتند.

فرزانه متین‌راد با بیان دستاوردهای گروه آموزش و ارتقاء سلامت به نگرش بهره‌ور در تولیدات محتوایی اشاره کرد و اظهار داشت: تولیدات آموزشی با اتکا به دانش تخصصی کارکنان حوزه‌ بهداشت افزایش خواهد یافت.

وی به استقرار سامانه کنترل پروژه‌های معاونت بهداشت به صورت پایلوت در این گروه پرداخت و آن را دستاورد مهمی در افزایش تولیدات محتواهای آموزشی دانست.

در این سامانه طبق زمانبندی مشخص، کارکنان گروه آموزش می‌بایست تولیدات محتوایی خود را بارگزاری نموده و امتیاز دریافت کنند.

 در ادامه این کارگاه دکتر حامد اسدیان، به اهمیت تولید و انتشار محتوای تخصصی پرداخت و ضمن بیان چالش‌های این حوزه، اصول و روش های SEO و کارکرد موتورهای جستجو در سراسر وب، کارکردهای هوش مصنوعی در تولیدات محتوایی، پلتفرم‌های توزیع و انتشار محتوا به صورت همه‌کاناله و اصول انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی را تشریح کرد.

وی همچنین به اهمیت محتوای متنی اشاره کرد و انتشار درست و اصولی آن را در فضای وب وظیفه‌ی ذاتی دانشگاه دانست.

دکتر اسدیان در پایان ضمن بیان برنامه‌های آتی گروه آموزش و ارتقاء سلامت، حرکت به سمت انتشار همه‌کاناله با محوریت شخصی‌سازی پیام برای مخاطب را از اهداف گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت عنوان کرد.

 

  • گروه خبری : معاونت
  • کد خبر : 147451
کلید واژه

تصویر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست