×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/10/04 - 11:30
  • بازدید : 86
  • تعداد بازدیدکننده : 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراکز واکسیناسیون پایتخت زیر ذره بین فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران، صبح امروز از برخی مراکز واکسیناسیون خودرویی و غیرخودرویی شمال، شمال شرق، شرق و جنوب پایتخت به صورت سرزده بازدید کرد.

 

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران، صبح امروز از برخی مراکز واکسیناسیون خودرویی و غیرخودرویی شمال، شمال شرق، شرق و جنوب پایتخت به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی صبح امروز به همراه دکتر محمدرضا سهرابی معاون امور بهداشتی ، دکتر ناصر خرمی مدیر حراست دانشگاه و مژگان جزی زاده کریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه از مراکز واکسیناسیون تراب، امام حسن مجتبی (ع)، فرهنگسرای اشراق، کادوس، خاقانی، تختی، مجموعه ورزشی الزهرا، شهید صفدری، پورهدایت، شهید جلالی و میراسماعیلی و مرکز واکسیناسیون خودرویی پادگان ۰۶ ارتش و باغ پرندگان به صورت سرزده بازدید کرد.

  فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران طی این بازدید، در جریان نحوه ارائه خدمات به مراجعه کنندگان قرار گرفت و ضمن اطلاع از موجودی سبد واکسیناسیون، آمار تزریق روزانه به تفکیک دوز اول، دوم و سوم، تعداد پرسنل و نیروهای داوطلب و ساعت کاری مراکز را نیز جویا شد.

  وی همچنین ضمن بررسی فضا و تجهیزات مراکز، دستورات لازم جهت تسریع در تکمیل امکانات را صادر کرد.

 دکتر زالی در گفت و گو با متقاضیان دریافت واکسن بر ضرورت توجه بیش از پیش به شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد.

  رییس دانشگاه از پرسنل و نیروهای داوطلب فعال در مراکز به دلیل تلاش ها و مجاهدت های مستمر در جهت مقابله با بحران کرونا قدردانی کرد.

وی در حاشیه بازدید از این مراکز با تاکید به اهمیت تسریع در تزریق دوز سوم واکسن کرونا، به مستندات امیدبخش واکسن های تولید داخل برای تزریق به گروه سنی کمتر از ۱۸ سال اشاره کرد.

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 111805
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست