×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/02/15 - 13:29
  • بازدید : 147
  • تعداد بازدیدکننده : 143
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شعار روز جهانی ماما؛صدسال تعالی مامایی

دکتر سهرابی،معاون بهداشتی دانشگاه در پیامی روز ماما را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

دکتر سهرابی،معاون بهداشتی دانشگاه در پیامی روز ماما را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

پانزدهم اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ماما نامگذاری شده است. بی‌تردید جامعه مامایی در دستاوردهای نظام سلامت و بالندگی و نشاط  مادران و کودکان  سهم به سزایی دارند و همواره نوید بخش  زندگی و شور سلامت برای خانواده‌ها هستند.  حوزه فعالیت ماماها در بخش  بهداشت به خدمات مادرو کودک محدود نشده  و در همه ابعاد سلامت و بهداشت خانواده حضوری فعال دارند.  در شرایط اپیدمی بیماری کووید نیز علاوه بر ارایه خدمات مادران و نوزادان  همکاران ماما در واحدهای ستادی و محیطی  خدمات ارزنده‌ای در مدیریت پاندمی کرونا و انجام واکسیناسیون کشوری ارایه کردند که قابل تقدیر است. 

اکنون که  با مقوله جوانی و صیانت از جمعیت چشم‌انداز جدیدی در نظام سلامت کشور تعریف شده است امیدوارم همچون گذشته در  تامین سلامت مادران و کودکان و همکاری برای داشتن جمعیتی سالم و پویا موفق باشید و  پر تلاش و مصمم  دردستیابی به اهداف عالی نظام سلامت گام بردارید.

ضمن گرامیداشت روز ماما  از زحمات و تلاشهای یکایک همکاران  ماما به ویژه در حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  تشکر و قدردانی می‌نمایم.  از خداوند متعال توفیق روز افزون همکاران ارجمند را  در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) مسئلت دارم.

 

شاد و تندرست باشید

دکتر محمذضا سهرابی

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 116207
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست