×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/06/23 - 11:28
  • بازدید : 57
  • تعداد بازدیدکننده : 56
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

رشد شتابان واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

با توجه به ضرورت تسریع روند واکسیناسیون برای شکستن زنجیره انتقال بیماری کرونا و کاهش مرگ و میرهای ناشی از آن، هفته جاری شاهد افزایش چشمگیر شتاب واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواهیم بود.

با توجه به ضرورت تسریع روند واکسیناسیون برای شکستن زنجیره انتقال بیماری کرونا و کاهش مرگ و میرهای ناشی از آن، هفته جاری شاهد افزایش چشمگیر شتاب واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواهیم بود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با افزایش تعداد مراکز تجمیعی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تا پایان هفته به ۲۰۰ پایگاه ، استفاده از ظرفیت بیمارستان ها برای واکسیناسیون همگانی، فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت در تاریخ های ۲۵ و ۲۶ شهریور در دوشیفت صبح و عصر و استفاده از ظرفیت مراقبان سلامت و بهورزان برای واکسینه کردن گروه های هدف مناطق تحت پوشش که تا کنون موفق به واکسیناسیون نشده اند، روند واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رشدی چندبرابری خواهد یافت

  با تلاش شبانه روزی همکاران بهداشتی دانشگاه از امروز شنبه بیستم شهریور ماه، ۶۹ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون جدید به پایگاه های واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اضافه شده و تا پایان این هفته با افزوده شدن پایگاه های واکسیناسیون بیمارستان ها، دانشکده ها و ... این تعداد به ۲۰۰ پایگاه خواهد رسید.

 از امروز شنبه بیستم شهریور ماه، به مدت یک هفته مراقبان سلامت و بهورزان  ضمن تماس با افراد تحت پوشش منطقه خود که  تاکنون موفق به انجام واکسیناسیون نشده و جزو گروه‌های هدف ابلاغی  جهت انجام واکسیناسیون هستند، آنان را برای دریافت واکسن به نزدیک‌ترین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون محل  سکونت آنان  ترغیب و دعوت می کنند.

 همچنین با قرار گرفتن نام بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سامانه نوبت دهی همگانی، بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز وارد فرایند واکسیناسیون همگانی می شوند.

تمامی مراکز خدمات جامع سلامت نیز در تاریخ های ۲۵ و ۲۶ شهریور در دوشیفت صبح و عصر به عنوان پایگاه واکسیناسیون فعال و نوبت دهی خواهند شد.

 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با توجه به تامین مقدار قابل توجهی واکسن در کشور، از افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون در کشور خبر داده است

 به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به طور کلی تاکنون حدود ۴۸ یا ۴۹ میلیون دز واکسن وارد کشور شده است و تا هفته آینده نیز حدود ۱۵ میلیون دز و مهر ماه هم حدود ۳۰ میلیون دز واکسن وارد خواهد شد.

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 108056
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست