×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/01/23 - 10:06
  • بازدید : 53
  • تعداد بازدیدکننده : 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار ریاست شورای خیرین سلامت شهرستان پردیس با مدیر و معاون شبکه بهداشت و درمان پردیس

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پردیس، در فروردین ماه سالجاری زنگی ریاست شورای خیرین سلامت شهرستان پردیس با دکتر آسیایی مدیرشبکه بهداشت و درمان و دکترموسوی

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پردیس، در فروردین ماه سالجاری زنگی ریاست شورای خیرین سلامت شهرستان پردیس با دکتر آسیایی مدیرشبکه بهداشت و درمان و دکترموسوی معاون بهداشتی شبکه دیدار کرد.

در این دیدار ابتدا شکل گیری خیرین سلامت شهرستان پردیس تشریح و بیان شد که اولویت اول شورا کمک به شبکه بهداشت درجهت مهار ویروس منحوس کرونا و کاهش تلفات جانی، آسیب های جسمانی مردم و کاهش خستگی کادر درمانی است. سپس با الولیت بندی شبکه بهداشت به امور عمرانی و تجهیزات پزشکی اهتمام خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت نیز ضمن تشکر از خیرین سلامت اظهار داشت: اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز به مساعدت و یاری خیرین سلامت در بخش های عمرانی و تجهیزاتی وجود دارد. امید است با فعالیت های خیرین سلامت بتوانیم کمک های بهداشتی و درمانی بیشتری به مردم شریف شهرستان پردیس ارائه نمائیم تا برای آزمایش، درمان و سایر نیازهای پزشکی به تهران یا سایر شهرستان های همجوار اعزام نشوند.

با توجه به اهمیت موضوع روز جاری و پیگیری کمیته تجهیزات پزشکی در نشست بین شورای خیرین سلامت با ریاست شبکه بهداشت و درمان پردیس مطرح شد که بعلت فقدان یخچال فریزر با برودت دمای   ٢٣ - درجه جهت دریافت واکسن کرونا در اقدامی ضربتی با توجه به اهمیت موضوع روز جاری خیرین سلامت یک دستگاه یخچال فریزر خریداری نموده و در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس قرار دادند. امید است با مشارکت مردم شریف و خیر شهرستان و روستاهای اطراف بتوانیم خدمات بیشتری در عرصه سلامت ارائه نمائیم.





  • گروه خبری : عناوین مهم خبری شبکه ها و مراکز
  • گروه خبری : 103488
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست