×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/02/28 - 14:22
  • بازدید : 58
  • تعداد بازدیدکننده : 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در مرکز واکسیناسیون خودرویی سرخه حصار اتفاق افتاد:

دیدار رئیس مرکز بهداشت شرق تهران با سردار حسینی

ه گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شرق، امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه 1400 دکتر امیر علی فریدونفر رئیس مرکز بهداشت شرق تهران

 

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شرق، امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه 1400 دکتر امیر علی فریدونفر رئیس مرکز بهداشت شرق تهران با سردار حسینی در مرکز واکسیناسیون خودرویی سرخه حصار دیدار کردند. در این دیدار که ضمن بازدید سردار از مراحل مختلف مرکز واکسیناسیون خودرویی شرق تهران (سرخه حصار) انجام شد . دکتر فریدونفر و سردار حسینی در خصوص راه اندازی  چهارمین مرکز تجمعی واکسیناسیون کووید 19 شرق تهران در ورزشگاه تختی  با هم صحبت و مشورت کردند.

درحین بازدید سردار از نیروهای داوطلبی که خود جوش برای کمک به همنوعان در  ایجاد نظم و سرعت انجام کار در کنار پرسنل مرکز بهداشت شرق فعالیت می کردند. قدردانی و به گپ و گفتگو خودمانی پرداخت. و  این  صحنه  را دکتر فریدونفر رئیس مرکزبهداشت شرق تهران برای همکارانش این گونه تداعی نمود.

امروز شاهد تلفیقی از شورجوانی، اعتقاد و حب وطن دوستی در گروه های داوطلب بودم . و چقدر زیبا سردار حسینی با درایت و هوشیاری به حرف های داوطلبان گوش کرد و برای کمک راه کار ارائه کرد. یاد بگیریم به همه عقاید  در هر لباس و پوششی احترام بزاریم. باشد که با وفاق و همدلی از پس همه مشکلات بر خواهیم آمد.


 

 

  • گروه خبری : عناوین مهم خبری شبکه ها و مراکز
  • گروه خبری : 104659
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست