×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/01/29 - 11:46
  • بازدید : 198
  • تعداد بازدیدکننده : 189
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تقدير رهبر معظم انقلاب اسلامی از تلاش مدافعان سلامت در مقابله با بیماری کرونا + فيلم

رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش مدافعان سلامت در مقابله با بیماری کرونا را جهاد فی سبیل الله برشمرد و به گروه های داوطلب توصیه کردند به جهادگران عرصه درمان کمک کنند.

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش مدافعان سلامت در مقابله با بیماری کرونا را جهاد فی سبیل الله برشمرد و به گروه های داوطلب  توصیه کردند به جهادگران عرصه درمان کمک کنند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)،  محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبرمعظم انقلاب اسلامی از طریق ارتباط تصویری در اولین روز ماه مبارک رمضان برگزار شد و قاریان قرآن کریم به تلاوت آیات نور پرداختند.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن به تبیین موضوع هدایت قرآنی پرداختند و در خصوص گستره و ابعاد آن فرمودند: هدایت قرآنی شامل همه‌ بشریت و دربرگیرنده ابعاد مختلف فردی و اجتماعی زندگی انسان می شود.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانشان در این محفل معنوی به تلخ شدن کام مردم در زیباترین روزهای سال بر اثر کرونا اشاره کردند و افزودند: آمارهای تلخ و تکان ‌دهنده از افزایش مبتلایان و جان ‌باختگان باید همه مسئولان و آحاد مردم را هوشیار و بیدار کند که این بیماری را شوخی نگیریم.

مقام معظم رهبری تأکید کردند: مسئولان باید به صورت قاطع کارهای لازم را انجام دهند و بر طبق ضوابطی عمل شود که کارشناسان و مسئولان امور بهداشت و درمان مشخص می‌کنند.

ایشان با اشاره به عوارض اجتماعی کرونا مانند جان‌ باختن عزیزان، افزایش بیکاری، مشکل معیشت و تأثیرپذیری همه  برنامه‌های کشور از این بیماری، افزودند: باید با سیاستگذاری و برنامه ‌ریزی از جانب مسئولان و رعایت ضوابط بهداشتی از سوی آحاد مردم کاری کرد که این بیماری متوقف شود و بر این ویروس منحوس فائق بیاییم.

 مقام معظم رهبری ضمن تمجید و ثناگویی نسبت به مجموعه های درمانی و بهداشتی  فرمودند: واقعا جا دارد که انسان از این گروه تمجید و سپاسگزاری کند، در این هوای گرم با آن لباس های دشوار فعالیت می کنند.

وقتی پرستار ، پزشک ، بهیار و سایر عوامل درمانی  با این لباس ساعت های متمادی در بیمارستان یا بیرون از بیمارستان کارمی کند بسیار دشوار است و حقیقتا مجاهدت و جهاد فی سبیل الله است  و به نظر من صواب بسیار زیادی دارد.

رهبر انقلاب اسلامی با تشکر از تلاش و فداکاری تحسین‌برانگیز مجموعه‌های درمانی در مقابله با بیماری کرونا، افراد و گروه های داوطلب را به کمک به جهادگران عرصه درمان همچون اوایل این بیماری تشویق و توصیه کردند .

 ایشان در ادامه سخنان خود گفتند: ماه رمضان ماه احسان و دستگیری از نیازمندان است که باید در شرایط کرونایی اهتمام به نهضت مواسات و کمکهای مؤمنانه چندین برابر شود و به اوج خود برسد.

برای مشاهده مشروح سخنان رهبر معظم انقلاب اینجا کلیک کنید.

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 103687
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست