×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/07/20 - 22:12
  • بازدید : 165
  • تعداد بازدیدکننده : 161
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تبریک معاون بهداشتی دانشگاه به مناسبت هفته سلامت روان

18 تا 24 مهرماه به عنوان هفته سلامت روان نامگذاری شده است. معاون بهداشتی دانشگاه ضمن گرامیداشت این هفته در پیامی این مناسبت را تبریک گفت

 

   دکتر محمد رضا سهرابی معاون بهداشتی دانشگاه، در پیامی هفته سلامت روان را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

ادغام برنامه سلامت  روان در  ﻧﻈﺎﻡ ﻣﺮﺍﻗﺒﺖ ﻫﺎﯼ ﺑﻬﺪﺍﺷﺘﯽ ﺍﻭﻟﯿﻪ  و آمادگی تمامی مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش معاونت بهداشت دانشگاه  برای ارایه رایگان این  مراقبت‌ها به جامعه تحت پوشش از موارد افتخارآفرین است که با تلفیق  توامان  دانش و هنر همکاران  روانشناس  در خدمت بهزیستی همگانی و سلامت مردم عزیز کشورمان قرار می‌گیرد.

 در حال حاضر  که سلامت روان مردم  در معرض آسیب های روانی و اجتماعی به ویژه تحت تاثیر همه گیری کرونا  قرار گرفته، نامگذاری  دومین روز از هفته سلامت روان  با عنوان "ﻧﻈﺎﻡ ﻣﺮﺍﻗﺒﺖ‌ﻫﺎﯼ ﺑﻬﺪﺍﺷﺘﯽ ﺍﻭﻟﯿﻪ، ﺭﻭﯾﮑﺮﺩﯼ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﻣﺤﻮﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺳﻼﻣﺖ ﺭﻭﺍﻥ" بیانگر اهمیت سیستم بهداشت و  نقش کارآمد روانشناسان این  حوزه در  تامین و  دسترسی عادلانه مردم  به گستره وسیع خدمات و مراقبت‌های بهداشت روان است.

با گرامیداشت هفته سلامت روان و تقدیر و تشکر از همکاران روانشناس به ویژه در همه‌گیری کرونا  از خداوند متعال برای شما همراهان عزیز نظام سلامت توفیق روزافزون آرزومندم.

شاد و تندرست باشید

دکتر محمدرضا سهرابی

 معاون بهداشتی دانشگاه    

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 121525
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست