×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/02/12 - 09:13
  • بازدید : 106
  • تعداد بازدیدکننده : 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه گروه مدیریت خطر بلایا

در این جلسه بر برنامه ریزی دقیق و منسجم و انجام تمهیدات لازم جهت اجرای برنامه های گروه مدیریت خطر بلایا در سال جاری تاکید شد


جلسه گروه مدیریت خطر بلایا با حضور کارشناسان برنامه مراکز وشبکه ها در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه  در معاونت بهداشتی برگزار شد.

مهندس محمدی کارشناس مسئول گروه مدیریت خطر بلایا، در این جلسه از اقدامات شایسته گروه تشکر و قدردانی کرد و براهمیت مسئولیت و فعالیت‌های  این گروه تاکیدنمود.

وی با اشاره به تقویم روز شمار هفته سلامت ( دوشنبه 19 اردیبهشت ماه) با عنوان "نقش مردم، مسئولین و سمن‌ها در مدیریت حوادث و بلایا" به بیان فعالیت‌های مورد انتظار هفته مذکور پرداخت و وجود خانه های مشارکت سلامت را فرصت مغتنمی برای پیشبرد اهداف گروه مدیریت خطر بلایا برشمرد.

کارشناس مسئول گروه مدیریت خطر بلایا ارتقای آمادگی عموم جامعه در برابر مخاطرات و ایجاد هماهنگی راهبردی و عملیاتی سازمانهای متولی مدیریت بحران را از اهداف برنامه مدیریت خطر بلایا  عنوان کرد و بر تلاش  بیشتر اعضای این گروه در بهره گیری از ظرفیت موجود  تاکید نمود.    

در  این جلسه بر برنامه ریزی دقیق و منسجم و انجام تمهیدات لازم را جهت  اجرای برنامه های گروه مدیریت خطر بلایا در سال 1401 از جمله اجرای برنامه ایمنی سازه و غیر سازه ای  واحدهای بهداشتی (SNS)، تدوین  و عملیاتی نمودن برنامه پاسخ نظام سلامت در برابر بلایا ( EOP) با اجرای تمرین و مانور های تخصصی، ارزیابی سریع مخاطرات و اجرای برنامه نظام مراقبت  وقوع و پیامدهای بلایا ( DSS) و ارسال به موقع گزارشات مربوط به مخاطرات منطقه تحت پوشش، همچنین ارتقای آمادگی عمومی در برابر بلایا با اجرای برنامه DART تاکید شد. 


 

 

 

  • گروه خبری : اخبار 99
  • گروه خبری : 116167
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست