×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1405/03/29 - 20:55
  • بازدید : 54
  • تعداد بازدید : 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه کمیته راهبری تعیین کننده های اجتماعی سلامت

جلسه کمیته راهبری تعیین کننده های احتماعی سلامت به ریاست معاون فنی معاونت بهداشت و با حضور تیم اجرایی شهرستان‌های قرچک و دماوند، و سایر اعضابرگزار گردید.

کارشناس SDHدر حال تبیین برنامه

جلسه کمیته راهبری تعیین کننده های اجتماعی سلامت در راستای پیشبرد و دستیابی به اهداف شیوه نامه اجرایی و تقویت و ساماندهی مداخلات تعیین کننده های اجتماعی سلامت در نظام شبکه بهداشت و درمان کشور( SDH ) برگزار شد.

 

  در این نشست تیم اجرایی شبکه های بهداشت و درمان شهرستان قرچک و دماوند گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده در خصوص گام های اجرایی مندرج در شیوه نامه را ارایه و نتیجه انتخاب نهایی مداخلات و ماتریس تصمیم گیری را تبیین کردند.

 

همچنین بر ضرورت همکاری و هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی، نهادهای محلی و سازمان‌های مردم‌نهاد در راستای کمک به کاهش نابرابری‌های سلامت و تلاش برای ایجاد دسترسی عادلانه به خدمات سلامت و متعاقب آن افزایش کیفیت زندگی شهروندان  تاکید شد.

 

توسعه مشارکت‌های بین‌بخشی، استفاده از ظرفیت هیئت امنای محلات، خانه‌ مشارکت مردم در سلامت و سایر نهادهای اجتماعی برای شناسایی نیازهای محلی و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و سلامت‌محور  از دیگر مباحث مورد تاکید بود.

 

در این نشست، ضمن تشریح اهداف، سیاست‌ها و راهبردهای برنامه SDH  راهکارهای اجرای هرچه بهتر برنامه بررسی،  و تصریج شد برای اجرای موفق این برنامه ملی توسعه همکاری‌های بین‌بخشی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود  مورد توجه قرار گیرد.

 

 این نشست با حضور تیم کمیته اجرایی شهرستان های قرچک و دماوند، رئیس و کارشناس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه، عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات SDH  پژوهشکده غدد و تیم کمیته راهبری دانشگاه در ستاد معاونت بهداشت دانشگاه  در تاریح 23 خرداد سال جاری برگزار گردید.

 

  • گروه خبری : معاونت
  • کد خبر : 173326
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست