×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/04/20 - 09:54
  • بازدید : 368
  • تعداد بازدیدکننده : 360
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه کمپین تشخیص زودهنگام سرطان های گوارشی

اولین جلسه کارگروه کمپین تشخیص زودهنگام سرطان های گوارشی با اولویت سرطان روده بزرگ در تاریخ 12 تیرماه تشکیل شد.

این جلسه به منظور بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف دانشگاه جهت ارتقاء و بهبود کیفیت ارائه خدمات به مردم  و به دنبال جلسه مشترک مابین معاونت بهداشت و پژوهشکده بیماری های کبد و گوارش برگزار شد.

در این جلسه ضمن تبیین اهداف اجرای کمپین غربالگری سرطان روده بزرگ ظرفیت های پژوهشکده  گوارش و بیمارستان طالقانی در پذیرش ارجاعات بهداشت بررسی شد.

همچنین در ارتباط با روش های اطلاع رسانی، فراخوان جمعیت هدف، تهیه محتوی و  جلب  همکاری سازمانهای مردم نهاد بحث و تبادل نظر  شد.

دکترکتابی فوق تخصص گوارش و کبد،نماینده پژوهشکده بیماری های کبد و گوارش، جهاندوست، نماینده معاونت درمان، چقایی رابط بهداشت  بیمارستان‌های طالقانی و شهدا ، دکتر نواییان رئیس گروه پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر،اکبری کارشناس ایراپن و فتاحی، مسئول روابط عمومی حاضرین در این کارگروه بودند.

گفتنی است در 31 خردادماه سال جاری  نیز جلسه ای با حضور دکتر صادقی عضو هیات علمی پژوهشکده گوارش و کبد، معاون فنی معاونت بهداشت،  همچنین روسا و کارشناسان گروه کنترل و پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر برگزار و ظرفیت های معاونت بهداشت و پژوهشکده بیماری های کبد و گوارش در راه‌اندازی کمپین تشخیص زودهنگام سرطان های گوارشی  بررسی شده بود.   

  • گروه خبری : معاونت
  • گروه خبری : 129010
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست