×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/05/03 - 09:57
  • بازدید : 252
  • تعداد بازدیدکننده : 252
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هماهنگی با دانشکده توانبخشی

این جلسه پیرو اجرای تفاهم نامهمعاونت بهداشت و دانشکده توانبخشی با حضور نماینده دانشکده توانبخشی و نمایندگانی از واحدهای ستادی معاونت بهداشت برگزار شد.

 دکتر نوائیان رئیس گروه پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر  اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسه قبل را بیان کرد.

در ادامه آصفی کارشناس گروه سلامت روانی و اعتیاد در خصوص زمینه‌های همکاری با دانشکده توانبخشی و لزوم برگزاری جلسه تخصصی با گروه کاردرمانی دانشکده توضیحاتی ارائه کرد.

 کارشناس گروه سلامت جمعیت و خانواده نیز  بر لزوم برنامه ریزی دقیق جهت ارجاع سالمندان برای دریافت خدمات تخصصی نظیر فیزیوتراپی و کاردرمانی به منظور جلوگیری از هرگونه مشکل و سردرگمی برای مراجعین تاکید کرد.

دکتر حیدری رابط دانشکده توانبخشی از برنامه ریزی این دانشکده جهت برگزاری جلسات آموزشی ویژه پزشکان حوزه معاونت بهداشت خبر داد و در خصوص مشکلات و چالش های اجرایی برنامه توضیحاتی بیان کرد.

بر همین اساس در گام نخست و به منظور شناخت و برطرف کردن مشکلات احتمالی  رجاع کودکان 3 تا 5 سال از 15 شهریور به کلینیک شنوایی سنجی آغاز می‌شود و در مراحل بعدی به تدریج ارجاع  به سایر کلینیک ها انجام  خواهد شد. 

 این جلسه با حضور  نمایندگانی از گروه‌های پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر، گروه سلامت جمعیت و خانواده و گروه سلامت روانی و اعتیاد در تاریخ28 تیرماه  برگزار گردید.

  • گروه خبری : معاونت
  • گروه خبری : 129572
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست